zana Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Hei folkens. Da er det slik at jeg trenger litt hjelp fra de av dere som har greie på spacere og selvsagt bmw. Jeg har en e39,96 mod,520i sedan. Nå har jeg endelig fått nye chrom felger og nye dekk. 18" Saken er at disse felgene har en impress på 42, så jeg må ha spacere for å få de på bilen. Også kommer den vanskelige parten.... Skal jeg ha 4 stk, altså fram og bak? Hvor tykke må spaceran være? Og hvor får jeg kjøpt disse? Jeg vil få på de nye felgan så fort som overhodet mulig. Holder til i Tromsø. Setter pris på alt av svar her.
hagenisse Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 20 eller 25mm burde være fint. GS f.eks selger og du må jo selvsagt ha en til hvert hjul. De selges som regel som par. Husk at "hullet" (husker aldri hva det egentlig heter) også er forskjellig på E39.
zana Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 hullet? hva mener du med at de er forskjellige? hos GS har de kun to typer, 5 og 15 mm. Tror hjulet kommer borti fjærer hvis jeg går for 15...... tips folkens, tips?
E.H.D Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Navhullet. På e39 er det 74,1mm mot normalt 72,56mm på de aller fleste andre BMWer.
tomerikk Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Koed og schmiedmann har de. Husk også lengre bolter.
HMW Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 du tror det vil gå borti med 15 fordi det er for lite? Da er det bare å skaffe større. Skal du ha større ville jeg brukt skrudde spacere som du først skrur på bilen deretter skrur du hjulet i denne. Et kjapt søk på nettet så dukker det jo opp litt forskjellig. Håpe det er skikkelig chrom på felgene dine så de tåler salt og drit hvis det blir brukt i området ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå