JonasD Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Sliter litt med å finne ut selv. Men jeg tror det kan være røde MHW lykter? Så BS Bildeler solgte slike lykter for 4000kr, og de så 100% lik disse Når jeg ser på lyktene, så ser jeg ingen lakk eller riper som kan tyde på at den er "selvsota".. Er det noen plass på lykten jeg kan se for å finne ut om det er MHW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Absolutt ingen som har aning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Den bilen der likte jeg. Dødspen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Den bilen der likte jeg. Dødspen. Hehe, takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Må si meg enig der. Selvom jeg føler jeg er med på en ond sirkel med O.T da jeg heller ikke har svar på spm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Trooor ikke ryggelyset er rød-tona på MHW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Han her har også MHW lykter, og de ser like ut som de du har: http://images.google.com/imgres?imgurl= ... N%26um%3D1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Han her har også MHW lykter, og de ser like ut som de du har:http://images.google.com/imgres?imgurl= ... N%26um%3D1 De så veldig like ut ja Ser ut som at ryggelyset der er litt rødtonet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Er vel originale lykter det der, som er litt rødsotet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Nja, er ikke så sikker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 hva med å skru av en lykt å se etter pleier for det meste å stå noe på de ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 hva med å skru av en lykt å se etter pleier for det meste å stå noe på de ett sted. Har tenkt på det, men det skal vel isåfall stå på selve lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå