Lapin Kulta Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Blir bra å se hvordan det blir med m-fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Da har jeg fått delene fra Koed, så ting begynner å skje her Nå er det bare å få sendt fangeren til lakkering og vente til snøen forsvinner med å montere den. Lysene blir nok montert en dag som det ikke snør (som sikkert er felere uker til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Jævli kul bil, svart e39 er tingen hehe.. gleder meg til å se åssen det blir med fanger, vurderer å skaffe det på min og.. jeg har CD veksler og brukte det før jeg bytta spiller, når spillern er i CD modus trykker du bare på nummer-tastene så bytter den til den CD-en (mulig du må trykke 2 ganger, husker ikke heelt..). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Flott bil ! m5 fanger på disse bilene er bare meget pent ! kjøp deg orginale hella angeleyes lykter med xenon så blir det i allefal bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Grattis med ny og pen bil:) Blir lekkert å få på M-front på den der:) Felger bør du gå for 19", det svelger hjulbuene på 5-serien veldig fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takker Gleder meg veldig til å få montert fangeren I dag blir mest sansynlig de nye baklyktene og sideblinkene montert. Hvis mobilen er grei med meg i dag så skal jeg knipse noen bilder Angeleyes kommer etterhvert, men jeg tviler på at det blir xenon, det er litt for dyrt 19" kommer også etterhvert, jeg må bare finne de riktige felgene til en riktig pris. Noe som ikke alltid er så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Det har skjedd fint lite med bilen i det siste. Kontaktene (hvis det er det de heter) til baklyktene er umulige å få av, så de de har ikke blitt bytta. Men i dag fikk jeg endelig vaska fort over bilen utvendig og innvendig Jeg ser at det var ganske slurvete, men jeg får skylde på at det begynte på bli kjølig og at det var Premier League på tv Før: Bildene lyver litt mtp. interiøret- det ser mørkere ut i virkeligheten Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Siden jeg har oppkjøring til onsdagen så fikk jeg ut fingeren og fikk en kompis som er litt mere praktisk anlagt enn meg til å hjelpe meg med å prøvemontere m-fangeren før den skal til lakkering Da vi endelig hadde finni ut hvordan vi skulle få av den originale fangeren (noe som egentlig ikke var noe hokus pokus) så viste deg seg at m-fangeren er alt for bred. (originalfangeren var 172cm bred, mens m-fangeren var 178cm bred): Etter at vi har presset den på plass så bøyde den seg innover: Nå skal det sies at vi ikke tok inn bjelken som skal være inni fangeren, men hadde det blitt bedre da? Vil gjerne ha innspill på hvordan jeg kan ordne dette på best mulig måte, så hvis noen har opplevd det samme så er det bare å rope ut Og så er det over til noe mer positivt da : Har bytta sideblink og baklys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Satte dere ikke på plass bjelken i M-fangeren ? Rart den skulle være bredere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Da har jeg endelig kjøpt noe snadder som jeg trenger: nye felger 19" alpina felger Gammel vs. ny: Syns nesten jeg måtte ha litt strekk 215/35 på 8,5" felg 235/35 på 9,5" felg Strekk bak: Strekk foran: Bilder av bil med felger på kommer i morgen etter jeg har vaska bilen Og btw: Coilovers er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 De blir nok kledelige Fikk du til fangeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 fine felger gleder meg til å se bilde av de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Takk takk Mikael: Fangeren har jeg faktisk ikke prøvd meg mere på, blei ganske demotivert av at den ikke passa første gang, i tillegg så har det vært eksamener og dritt. Tenker jeg skal prøve meg på nytt til neste uke, har ikke tid denne uka. Men jeg vurderer også å få full alpina styling nå som jeg har alpina felger, men jeg får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 syns du bør sette alpinamerkene i senter på felgene dine riktig da jeg hadde alle merkene med bunn av merket rett mot luft ventilene for og få alle like men jeg er litt nøye på slike småting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har ikke rørt alpina merkene, så dette er det du som har gjort Men egentlig sant det du sier, ser litt mer gjennomført ut. Hvis man legger merke til sånne småting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå