Mikael-B Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Si ifra hvis du har lyst til å selge fangeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har ikke rørt alpina merkene, så dette er det du som har gjort Men egentlig sant det du sier, ser litt mer gjennomført ut. Hvis man legger merke til sånne småting da de er nok tatt av når nye dekk skal på og avbalanseres. På Avbalanserings maskiner stikker en stang ghennom hullet til sentermerkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Huff, merker at det er skummelt å ha Visa, ja Nå er plutselig deler for 10 000 kroner bestilt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 I dag har jeg faktisk fått gjort litt med bilen Det starta med at jeg var innom posten for å hente en pakke som hadde kommet, det som kom var: Innerskjermer til m-fangeren og m-leppe/spoiler Nå som jeg fikk innerskjermene fikk jeg et lite spark i ræva, så jeg begynte med å montere m-fangeren (som enda ikke er lakkert). Etter litt banning og bøying så var den endelig på plass, og den fikk en ganske bra passform (sorry for skitten bil, og skiltet er bare provisorisk) Seinere ut på dagen fikk jeg en melding på mobilen om at senkesettet mitt hadde kommet på posten, så nå gleder jeg med til neste uke, da blir det lavere bil \:D/ Bilde av felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Kjempe fin bil blir nok rå når alle planene er iverksatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Takker Satser på at den blir bra når den er ferdig Noen som har en bra løsning på hvordan jeg kan ordne det med skiltet? Borrelås på fangeren? Bore i fangeren og feste skiltet direkte med skruer? Bore fast et skiltstativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Nå er endelig bilen lavere (foran). Har som regel vært opptatt i det siste, og de dagene jeg har hatt tid til å senke den bak har det regna, og jeg gidder ikke å begynne å ta ut interiør i regnet når jeg ikke har en garasje å stå i Kanskje ikke så lett å se, men facelift lykter er også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Det blei gromt! Koed selger skiltplater til M5 fangere løst med delenr: www15205 Kan jo selvsagt bare sette en vanlig skiltplate på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Orginale Hella lykter eller de billigere Depo lyktene ? jeg gikk selv for Depo da prisen på Hella er HØY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Mikael: Takker Har vært hos bilsalongen og bestilt allerede, men takk (gruer meg til å betale da, de skal sikkert ha et par tusen for det ) Glema: Originale hella Skal det være så skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Bytte ? du får mine lykter og jeg dine :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hehe, tror nok jeg beholder de jeg har, jeg Og det er tilfeldigvis ingen som har svaret på dette? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=159029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Lenge siden jeg har oppdatert her nå, dette har skjedd siden sist gang: *Bilen har blitt ferdig senket *Senk og felger blei godkjent 2. gang jeg var innom biltilsynet *Og når har jeg klart å blitt angrepet av et autovern Skadene er: ødelagt balfanger, støtfanger med fangerdempere er ødelagt og det er slått hull i "kassa" som batteriet og andre elektriske godsaker ligger i. Er passe depressiv akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Huff, begynner å bli mange som har fått skada bilen sin nå i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Ja, er skummelt på glatta nå Tenkte å slenge opp et par bilder av bilen, så dere får se elendigheten. Det må bare sies at jeg var veldig heldig, kunne gått mye værre Også et bilde fra tidligere i vinter, ren og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå