KKise Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Bmwen min går bare på 5 sylindre. Når noen ganger går den på 6, som veldig høyt på turtall. Eller så bare begynner den å gå på alle en liten stund, så er den tilbake på 5 igjen. Feilen er på sylinder 1, nærmest radiatoren. Jeg har prøvd å bytte plugger, coil, dyser uten hell. Jeg har målt spenningen til alle dysene, 0,4 volt på alle bortsett fra den på sylinder 1, der har jeg bare 7 eller 0,7mV. Kan utgangen til dysa fra hjernen være gåen ? Andre forslag til hva som skaper problemet ? Kjører med gåen Lmm akkurat nå, men det skulle ikke skapt samme problem på samme sylinder hele tida ?
Otis Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Du kan jo prøve med en å koble av batteriet i 15-20 minutter. Det hjalp for en kompis av meg.
gatebil76 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 bruk ledningsnett\stikk fra sylinder 2 og sitt den på 1. går den da på 1eren så er problemet ledningsnett eller hjerne.. som en nødløsning stjel signal fra dyse 2 og lag en jump til 1. går da på alle men ikke opptimalt da innsprut tiden blir feil på 1 eren.. men kan da brukes til feilen er fikset.
ms.88 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 hvordan er disse lydene egenlig, har en m52b20 som går utrolig rart av og til. bråker vannvittig, og plutselig veldig stille? merker du noe spes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå