D.C.V Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 link til gammel tråd http://www.bimmers.no/viewtopic.php?f=12&t=89653 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Er den registrert med 5 seter nå? Tenkte siden det står i deg gamle tråden at den kan gratis registreres med 5 seter til neste år, og den tråden ble startet i 2008:) Og hvor mye kunne du tenkt deg for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Det ligger en annonse på finn også der ligger den til 110000,- og jeg har flere interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Frister denne. Gratis å sette inn seter iår altså? Intr. i innbytte kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Var gratis å sette inn fom Okt09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Denne er nå solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 virker som om denne bilen er solgt en hel haug med ganger siden 2008:) men er den virkelig solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Den har ikke vært solgt siden den ble solgt til meg i juni 08 og jeg har tenkt tanken før om å få den solgt, men har bestandig angret på det, og jeg angrer ikke mindre nå, men ja nå er den virkelig solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå