honda crx Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Hei Noen som vet hva forsikring på en 1998 mod e39 bmw 5 - serie og en E 36 ca kommer på for en mann på 48 år og bonus? Bare en sånn ca pris?
Lars89 Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Her mangler det mye info om motor osv, men E36 er typisk dyrere å forsikre da det er mange ungdommer som har de og mange som er kræsja oppigjennom. Kommer også veldig an på bosted, sikkerhet osv. Det beste du kan gjøre er å ringe rundt, evt taste inn info på kalkulatorene til bl.a Gjensidige og IF...
HMW Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 og bonus?? Det er vel litt viktig å vite hvor mye bonus du har da... men som nevt her, legg det inn i kalkulatoren så får du en pekepinn med en gang. Evt. ring i morra - de er veldig hjelpsomme når de tror de får solgt noe.
Gjest Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 kan anbefale Terra forsikring.. uslåelige på pris, og meget service innstilte.. noe annet enn Gjensidige, og sparebank 1 som jeg har vært borti før. disse to har helt kriminelle priser i forhold..
Odd-M Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Hvor langt er et tau? Det er håpløst å gi et svar på slikt. Du får ringe rundt og undersøke da priser i aller høyeste grad er svært individuelle.
Tuttifrutti Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Betaler 10 000 med full kasko med 60% bonus og en haug med andre forsikringer som gir samler rabatt på min e30 m3, den var merket med Gull farge i forsikringselskapet noe som vil si det er en dyr bil å forsikre grunnet høy motor og dårlige statistikker. Dette er med terra forsikring
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 du kan sende meg en mail med info så skal jeg regne på pris bjorn-digregrind.ellingsen@gjensidige.no
HMW Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 du kan sende meg en mail med info så skal jeg regne på pris bjorn-digregrind.ellingsen@gjensidige.no det må jeg si var virkelig en tøff epost adresse Må være slitsomt å ta den på telefon o.l. du som sikkert bruker den en del i jobben.
Ellingsen B. Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 du kan sende meg en mail med info så skal jeg regne på pris bjorn-digregrind.ellingsen@gjensidige.no det må jeg si var virkelig en tøff epost adresse Må være slitsomt å ta den på telefon o.l. du som sikkert bruker den en del i jobben. den er smålang..driver å får endra den.. men oppgir bare mailident på tlf..den inneholder bare noen siffer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå