Gå til innhold

Forsikring på E39 5 - serie og en 3 - serie E 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her mangler det mye info om motor osv, men E36 er typisk dyrere å forsikre da det er mange ungdommer som har de og mange som er kræsja oppigjennom.

Kommer også veldig an på bosted, sikkerhet osv.

Det beste du kan gjøre er å ringe rundt, evt taste inn info på kalkulatorene til bl.a Gjensidige og IF...

:wink:

Skrevet

og bonus?? Det er vel litt viktig å vite hvor mye bonus du har da... men som nevt her, legg det inn i kalkulatoren så får du en pekepinn med en gang. Evt. ring i morra - de er veldig hjelpsomme når de tror de får solgt noe.

Skrevet

kan anbefale Terra forsikring.. uslåelige på pris, og meget service innstilte..

noe annet enn Gjensidige, og sparebank 1 som jeg har vært borti før. disse to har helt kriminelle priser i forhold..

Skrevet

Hvor langt er et tau? Det er håpløst å gi et svar på slikt. Du får ringe rundt og undersøke da priser i aller høyeste grad er svært individuelle.

Skrevet

Betaler 10 000 med full kasko med 60% bonus og en haug med andre forsikringer som gir samler rabatt på min e30 m3, den var merket med Gull farge i forsikringselskapet noe som vil si det er en dyr bil å forsikre grunnet høy motor og dårlige statistikker. Dette er med terra forsikring

Skrevet
du kan sende meg en mail med info så skal jeg regne på pris :)

bjorn-digregrind.ellingsen@gjensidige.no

det må jeg si var virkelig en tøff epost adresse :D:D

Må være slitsomt å ta den på telefon o.l. du som sikkert bruker den en del i jobben.

den er smålang..driver å får endra den..:) men oppgir bare mailident på tlf..den inneholder bare noen siffer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...