ehrnst Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Det ligger ingen. Map inne når du får det .... Kjøper man ikke plug and play versjon må man lodde seg på orginalnett, eller lage alt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 skal legge opp nytt ledninsnett men er jo ikke så mangen ting på et motor ledningsnett da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 vil helst ikke bruke orginale nettet pga det er "dårligt" de lednings mattene som følger me er jo ikke så vanskelige og forstå vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 hvor dårlig er det da? nei det er ikke så veldig mye, men det er jo noen releer osv. Hovedrele, bensin, lambda bla. Du kan jo f.eks bytte helt fram til kontakta i motorrommet el Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 tenkte jeg skulle lage nye til dyser osv jeg. har ikke tenkt på releer jeg :S bare tenkt og bytte det lednings nettet som går fra ecu til motor. dyser / tempsensor osv. men trodde i grunn det var sånne ting som var på sprut matta. bredbaands lambda skal jeg og ha.ledings nette i motoren nå er i grunn ikke så veldigt dårligt. men bør bytte kontaktene på dysne osv da de har fått endel bank oppover.. men det er jo 0stress da man får kjøpt dem løst. kansje lurere og kjøpe et slikt plugg and play sprut da. hvordan fynker det me mapping osv? får jeg tak i det? motoren er fra 90. og ecuen slutter på 179 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 som sagt, du får pnp, kan også lage selv. mapping er jo det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Har lest litt mer nå skal sende mail i morgen og høre om det er muligt og få start up map til m30 er til m20 ser jeg som du kan laste ned. og om noen kjenner til noen på vestlandet sørlandet som har peiling på disse og kan mappe ? tenker da ikke og dra ut 100% bare kjøre med til den andre motoren er klar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Denne karen kan mappe MS. http://www.halandtuning.no/ Du bør få det mappet riktig med en gang av noen som kan, varer som regel ikke lenge hvis ikke Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 skal vare. men bilen vill bli lite brukt. før andre motoren er klar er det noe begrensninger på hva det diy. tenker da på trykk og heste krefter ogl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå