StianLgs Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Har vi kanaler i norge som sender D1 drifting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 niks! Vi sender bare miljøsendinger! Bil er jo for tapere i følge den norske stat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Kanal Rush HD sender fra statene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hvordan får man den kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 canal digital Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 niks! Vi sender bare miljøsendinger! Bil er jo for tapere i følge den norske stat Det glemte jeg nesten Synd de sender kun fra statene på Rush da. Lurer på hvilken japansk kanal de sender fra japan på!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 canal digital Må man bestille den eller ligger den inne standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Rush HD er i grunnpakken til Canal Digital. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Ser ut som det er noe drifting på Rush fra kl. 2 i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg har sånn canal digital parabol shit, men finner faen ikke Rush HD.. Ser ikke ut som jeg har noe i HD :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Godt mulig den kommer bare med HD dekodern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Forbanna møkk! Da må jeg bestille meg sånn.. Dritten jeg har duger jo ikke til NOE.. Driver og endrer format i huet og ræva og ja, bugger jo tv'n min helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 canal digital Må man bestille den eller ligger den inne standard? Hvilket nr ligger den som på HD tuneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå