vikorena Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Det står ein 6sylindra M30 motor i den med skikkeleg BMW gromlyd. MVH tidlegare eigar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 ok da veit vi litt mer er det sånn at jeg har fått tilslaget for 9 tusen ??? har ikke hørt verken pm mail eller tlf ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 etter det jeg vet, er denne solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 er denne bilen solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 er denne bilen solgt?? han svarer ikke meg på pm eller noe så vi vet ikke. e det noen som vet noe konkret angående denne, som kan svare om den e solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 mener den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 hei, er du interesert i å bytte bilen din mot en rustfri e34 520? det som er feil på bilen er at den ikke går på syl 2, mulig det er sprekk i fordelerlokket fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Eg kan være interessert i bilen din. Kvar står bilen? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerne34 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå