Angell Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei, har planer om å kjøpe meg E36 igjen nå til sommeren.. Sikler litt på cab, og i denne sammenheng lurer jeg på hvordan cab er på veien kontra coupe? Kanskje et dumt spørsmål da vi alle vet at BMW er i toppen hva kjøreegenskaper angår, men er jo den gamle myten om at cab er mer vinglete osv.. Noen som har en ordentlig erfaring med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert. Ihvertfall ikke min. Men tipper det er generelt på alle. Har kjørt E36 en del år nå og det kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Cab med hardtop (vintertak) er iallefall beintøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angell Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Oh, den var pen! Hvilket understell har du? Tårnstivere, foringer etc? Var en meget fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angell Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert. Ihvertfall ikke min. Men tipper det er generelt på alle. Har kjørt E36 en del år nå og det kan jeg bekrefte. Oh, den var pen! Hvilket understell har du? Tårnstivere, foringer etc? Var en meget fin bil:) Sorry for at det kom twice, er ny på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert. Vinglete er kanskje å ta i, men E36 cab er ikke noe kunstverk når det gjelder karroseristivhet. De er veldig myke. Bilene med tak er mye bedre, men det spørs jo hvor mye det har å si, da cab er cruisebil uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angell Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert. Vinglete er kanskje å ta i, men E36 cab er ikke noe kunstverk når det gjelder karroseristivhet. De er veldig myke. Bilene med tak er mye bedre, men det spørs jo hvor mye det har å si, da cab er cruisebil uansett. Takker for svar. Cab er jo cruisebil selvsagt, men ville unngå å kjøpe to biler.. Hehe.. Btw, noen som har kjennskap til om det er mye jobb å få en M57TUD30 i en E36? Hadde vært litt spesiellt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Sorry ot, men supermen, står du/eller har du stått parkert en del ganger ved siden av sandaker videregående med den hvite caben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg har hatt Coupe og har nå Cab. Jeg merker ikke noe forskjell ved normal kjøring. Men når farten begynner og nærme seg 180, synes jeg Caben er litt mer vinglete. Men hvor ofte kjører man så fort? Man kan iallefall ikke gjøre det i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Har bare hatt coupe men antar caben blir litt mer understyrt ved inspirert kjøring ved svingete veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 har kjørt en helt orginal E36 320IA cab. og syns ikke det var noe dårlig å kjøre den. kjørte den et par timer iløpet av en kveld for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå