Gå til innhold

Cab eller Coupe?

Angell
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har planer om å kjøpe meg E36 igjen nå til sommeren.. :D

Sikler litt på cab, og i denne sammenheng lurer jeg på hvordan cab er på veien kontra coupe? Kanskje et dumt spørsmål da vi alle vet at BMW er i toppen hva kjøreegenskaper angår, men er jo den gamle myten om at cab er mer vinglete osv..

Noen som har en ordentlig erfaring med dette?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert. Ihvertfall ikke min. Men tipper det er generelt på alle. Har kjørt E36 en del år nå og det kan jeg bekrefte.

8icbkjtncavrydcb6j5w.jpg

Oh, den var pen!

Hvilket understell har du? Tårnstivere, foringer etc?

Var en meget fin bil:)

Sorry for at det kom twice, er ny på forumet.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert.

Vinglete er kanskje å ta i, men E36 cab er ikke noe kunstverk når det gjelder karroseristivhet. De er veldig myke. Bilene med tak er mye bedre, men det spørs jo hvor mye det har å si, da cab er cruisebil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAB er ikke noe vinglete...Det er HELT sikkert.

Vinglete er kanskje å ta i, men E36 cab er ikke noe kunstverk når det gjelder karroseristivhet. De er veldig myke. Bilene med tak er mye bedre, men det spørs jo hvor mye det har å si, da cab er cruisebil uansett.

Takker for svar. Cab er jo cruisebil selvsagt, men ville unngå å kjøpe to biler.. Hehe..

Btw, noen som har kjennskap til om det er mye jobb å få en M57TUD30 i en E36? Hadde vært litt spesiellt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...