ess10 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Minus E36 M3 speilene, den sweeteste E30en jeg har sett på leeenge hehe Tusen takk Ser ut som en godt holdt e30, et bra utganspunkt. Tipper du går lei 'stylinga' etterhvert, så da er det bare og ta turen inn på http://www.koed.no å bestille mtech2 kit. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Trenger hjelp nå Noen som kan hjelpe meg? Trenger hjelp til noe kobling med anlegget mitt. Har et problem. les på denne linken, har beskrevet problemet mitt der. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=143649 Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Har fått skilter på bilen nå. Legger ut 2 bilder til av bilen. bildene tatt av..... *trommevirvel* MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Nye bilder på tråd nummer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fin bil:-) Får meg til å savne min gamle E30. Skal ikke klage, men jeg likte ikke plasseringen av skiltet foran. Prøvd å plassere det midt på fangeren under grillen, og ikke midt i luftinntaket? Syns skiltet skjuler formene til fangeren litt, og det er jo synd. Men det er din bil, og meningene er alltid mange;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Fin bil:-) Får meg til å savne min gamle E30. Skal ikke klage, men jeg likte ikke plasseringen av skiltet foran. Prøvd å plassere det midt på fangeren under grillen, og ikke midt i luftinntaket? Syns skiltet skjuler formene til fangeren litt, og det er jo synd. Men det er din bil, og meningene er alltid mange;-) Tusentakk Syns det passet best der. Å vil ikke borre eller ødelegge fangeren på noen måte. Å er vel mest på bilder formene på fangeren ikke vises så godt. Er bedre IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Er lenge siden jeg har lagt ut bilder nå, så legger ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Fin bil! Syntes den kledde den litt utradisjonelle stylingen.. Alle må visst ikke ha m-tech2 alikevel.. De Recaro stolene der er supergode å sitte i, har kjørt en ganske heftig Mitsubishi Colt Turbo som hadde slike..! Men visste ikke at de var såå spesielle da.. Edit: Tror jeg ville flyttet opp skiltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Fin bil! Syntes den kledde den litt utradisjonelle stylingen.. Alle må visst ikke ha m-tech2 alikevel..De Recaro stolene der er supergode å sitte i, har kjørt en ganske heftig Mitsubishi Colt Turbo som hadde slike..! Men visste ikke at de var såå spesielle da.. Edit: Tror jeg ville flyttet opp skiltet... hehe, tusen takk for det. Alle er ikke like spesiell, er kun denne typen med gul kevlar. Skiltet er flyttet opp slik som på siste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 pen bil Ble mye bedre når du flyttet skiltet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 pen bil Ble mye bedre når du flyttet skiltet! Takk for det Ja likte det bedre jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå