Frode_E30 Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Tøft dette Hva heter du egentlig? Skal forresten til dere å bremse i mars..
GiljeN Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 tøft.. kan jeg spørre hva noe slikt koster oss dere ? time prisen er ?
Bjørnstad Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Da har vi koblet ferdig sprutet, så det er klart. Var veldig greit å koble når orginal boksen ligger i motorrommet. Den orginale TPS en hadde ikke POT-meter så den byttet vi ut med en ny ifra bosch, der passet ikke orginale festene, så det ble laget en adapterplate til denne. Tok av toppdekselet for å sjekke slitasje på kammen og den var ok, samtidlig tok vi også av innsuget og leverte dette til sandblåsing. Sandblåsing pågår Desverre så glemte jeg å ta bildet av resultatet etter sandblåsingen, men som dere sikkert skjønner så ble det mye bedre Etter flere runder i delevaskeren så var det bare å lakkere delene med varmebestandig lakk.
stingrs Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 stilig! blir vel bra når dere er ferdig ! hvor holder dere til? å er det ståle jeg ser på ene bildet der?
JonasD Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Tøft! Må få tatt meg en tur til Orkanger å se på utstillinga deres!
Bjørnstad Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 frode_e30. Jeg heter Paul, men dette er en felles brukerkonto på Bjørnstad Bil, så det kan være andre enn meg som også skriver under denne brukeren Jørgen_A: Det kommer fortløpende skal ikke dere legge ut resultater fra gårdagens bremsing? giljeN: En verksted time koster 835kr + moms, noen klubber har rabatt avtaler hos oss, det gjelder både slitedeler/tuningdeler,verksted arbeid og bremsing i Dynapacken. Slike oppdrag som dette er noe vi kan ta på oss når vi ser det ikke er så altfor travelt på verkstedet, til en overkommelig fastpris stingrs: Vi holder til på Orkanger i Sør-Trøndelag. Det stemmer, er Ståle som er på det ene bildet ja
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 frode_e30. jeg heter Paul, men dette er en felles brukerkonto på Bjørnstad Bil, så det kan være andre enn meg som også skriver under denne brukeren Jørgen_A: det kommer fortløpende skal ikke dere legge ut resultater fra gårdagens bremsing? giljeN: En verksted time koster 835kr + moms, noen klubber har rabatt avtaler hos oss, det gjelder både slitedeler/tuningdeler,verksted arbeid og bremsing i Dynapacken. Slike oppdrag som dette er noe vi kan ta på oss når vi ser det ikke er så altfor travelt på verkstedet, til en overkommelig fastpris stingrs: Vi holder til på Orkanger i Sør-Trøndelag. Det stemmer, er Ståle som er på det ene bildet ja Ah, det er deg ja Så nå får du sitte på jobb å lage prosjekt tråd? ikke dårlig det! Ser Geir driver å kobler noe greier der ja..
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Lapin Kulta: jepp, bilder kommer på torsdag stensheim: du er selfølgelig velkommen tilbake på bremsing med e30 igjen. MariusG: takk for det bra dere setter pris på at vi deler dette med dere, selv om det er "budsjett" trimming så er sånt spennende å følge med på andreee: her er det orginal innmat, men MLS toppakning og ARP bolter i toppen. tror dette eksoshuset passer fint på denne motoren, det er jo tross alt en 3,5l! håper det blir rask spool up og langt register med denne. et mindre hadde nok ikke gått, da hadde vi nok fått baktrykk! men dette er jo noe vi kan teste ut i bremsbenken, vi får se hvordan registret blir med 0,82ar huset først av egen erfaring ville eg heller sakt att eksoshuset er forlite blir spennende og se resultatet
Sheamus Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Det blir bra! Ikke overhale motoren før bygge med turbo?
Bjørnstad Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Fuelrailen er modifisert med nye inn og utganger. Orginale btr er kappet bort og erstatet med en i fra Turbo Smart. 800cc dyser er montert og walbro pumpa er montert i tanken. Laget carbon plate som feste til radiator,intercooler og coilene. Første trykkrør klart. Grenrør er ferdig.
E36Cab1 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Er det ikkje plass til å bygge gasspjeldet over på motsatt side av plenumet og dermed kunne bruke en mildere overgang inn enn den 90graders knekken du får rett før spjeldet med nåværende plassering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå