Sviddgummi Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hei! Vi har nå fått en 2003 BMW E46 323xi stasjonsvogn med alt utstyr og m-tech pakke. Men GPS og antageligvis firmware har ikke blitt oppdatert siden ny. Så kan noen fortelle meg hvordan dette gjøres? Jeg vet at man må egentlig kjøpe gps kartene, men går det ann å laste ned? Firmware går det vel ann å oppdatere uten å kjøpe noe? Håper på svar Carl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Firmware finnes på nett. Ganske enkel oppgradering. Kart finnes både i butikk og på nett PM så kan jeg sende noen linker evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Firmware finnes på nett. Ganske enkel oppgradering. Kart finnes både i butikk og på nett PM så kan jeg sende noen linker evt. Har du peiling på hvor firmware til en 05/06 E60 iDrive kan lastes ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Trodde den lå på kart plata jeg...? har ikke iDrive selv, bare lest det på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå