matsrh Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Noen som vet om lakkerere i Molde omegn? Skal lakkere noen småting og muligens en fanger så fort jeg får bestilt meg nye speil ;Mats
snes Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Hei Om du tar turen innover til Åndalsnes så har vi fått et lakkeringsverksted som heter Vaidas billakkering. Drives av en øst-europeer, men han gjør skikkelig arbeid til fornuftig pris.
JonasD Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Driver ikke moldestuket gutta å lakkerer biler da?
mrmpower Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 du har vell øverland lakk, molde bil lakk, hvattum på tornes, løken bilopprett ved stavika:)
mrmpower Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 molde bil lakk skal vare veldi flink, holder til på årø, har bare lakkert en bil med hvattum på tornes, men det tar sin tid skal lakke fangeren, og gt vingen min med løken bilopprett etter hvert:) tror det han kan vare og anbefale:) holder til på stavika, 6,7min før du kommer frem til GS i bud:) de og lakerer foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå