FCBayern Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Har et par originale facelift lamper jeg skal montere på en E39 med originalt halogen. Har kjøpt et par uoriginale ballaster, men lurer på om jeg trenger et par komponenter til. Sånn som jeg har skjønt det så tar H 12 volt, mens X tar bare 4 volt. Som fører til at bilen blir usikker og gir feilmelding i dashboardet. Kom over denne guiden. Er det kritisk med disse komponentene? http://www.bmwdiy.info/resistor-packs/index.html Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 model på bilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Pre facelift. 97 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 forskjellen på halogen og xeon er at halogen er 55w og xeon som oftes er 35w (finnes også i 55w). check kontrollen tro da pæra har gått da det trekkes for lite strøm. men det fungerer helt supert fordi. har du den store eller lille komputeren? en kompis har e39 med den lille komputeren (altså det lille displayet). han får ikke feilmelding på 35w ihvertfall. på en med den store komputeren som jeg prøvde, var det feilmelding pga xeon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Har den lille. I den DIY guiden forteller han om en metode for å bli kvitt feilmeldingen. Kan jo prøves ut det også hvis jeg får feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Jeg fikk ingen feil melding da jeg monterte Xenon tåkelys fra 55W halogen til 35W HID. Min bil er E39 2000 modell. Jeg skal montere HID fjernlys også. Men jeg tror at din bil 97" modell har ikke check kontroll som min bil. Kanskje tar jeg feil. Kan ikke du monterer kun en lampe for å se om du få feilmelding på instrument cluster. Det tar 15 min. Da vet du om din bil har check control funskjon, så slipper du mye styr med transform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå