Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det 6 eller 12 pins på en e46 coupe 2000 mod? hvilke m3 speil er de peneste på e46 og hvor får man tak i de? Gjerne med autofold så de legger seg intil bilen når man skrur av tenninga:)

Skrevet

Kommer ann på hvilken funksjoner du har på speila, men det vanligste er 6 pins. Min som har autofold men ikke varme har 6 pins. Du har nok det du også...

Skrevet

Min har nok bare 6 pins da jeg ikke har varme og autofold. Hvor fikk du tak i autofold?:) ringte gs og de hadde bare originalt til 5 serie.

har nok 1 pin til hver retning=4 + jord altså holder med 6 pins

Skrevet
Min har nok bare 6 pins da jeg ikke har varme og autofold. Hvor fikk du tak i autofold?:) ringte gs og de hadde bare originalt til 5 serie.

har nok 1 pin til hver retning=4 + jord altså holder med 6 pins

Hvor jeg fikk tak i autofold? Det er orginalt ekstrautstyr. Koed har m-speil med alle forskjellige utstyrstyper...

Skrevet

Jeg ringte vel GS og spurte om jeg hadde 6 eller 12 pin. Fikk beskjed om at jeg hadde 12 pin p.g.a. årsmodell jeg. Og mine er helt originale med varme og uten autofold.

Skrevet

Det er mye forskjellig på E46. Finnes 5-pin også.

Det greieste man kan gjøre er å sjekke før kjøp. :wink:

Skrevet

skal holde med 6 pin vis man har varme. men er nok greit å sjekke først ja. Har dere knapp i coupeen til varme?

Syns e36 speilene så mere spisse og sportslige ut, men vis du mener de ser jalla ut så dropper vi det:)

Skrevet
Syns E36-speil ser litt billig ut på en E46, da er det bedre med M5-speil (som gs/koed selger)

Her er noen som selger skikkelige replica. Litt jobb, men så blir reslutatet mye bedre også :wink:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=677267&page=5

koed.no

Disse du mente? ser de har autofold:)

Sportsspejle, M-Look -Sæt

Information:

- El justerbare.

- Varme i glasene.

- Blå tonede glas.

- Automatisk foldbare

yxwyromfz6stlvika86k.jpg

Skrevet

Klart spissere ja. Liker du de så gjerne kjøp de. Syns bare de blir litt små på en E46 og "alle" vet at det er E36-speil.

51jv66qk5w1blp09jn8c.jpg

n4nrb02maze8qdtnfe31.jpg

Her er M-speila til GS/koed

b8zivqr6c2ztt4th1t24.jpg

l6zwwac8gved191lsakn.jpg

Her er ACS replica. Ikke mange som har de :wink:

lvuo322q79h9mzksskz2.jpg

Skrevet

men de på linken over fra koed er m5 speil? det står bare m på de...

er vel ikke så nøye med hvor mange pin det er, dette må vel kobles om uanseet. Noen tips til hvordan man gjør dette?

Man kan jo bare bruke skjøtehylser på ledningene, med krympestrømpe utenpå.

-de 4 første er jo rettningene

-1 til jording

-1 til varme

-2 til autofold, en ledning til hver vei. Men hvordan kobler man dette? sånn at speilene går inn når man skrur av tenninga. fold out må jo gå fra tenninga så den får strøm når man starter opp, og fold inn må direkte fra batteriet. med noen reeler kansje? mulig det enkleste er å bare ta disse på en bryter:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...