RobertN Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Jess da blei det endelig Bmw igjen, valget falt tilslutt på en 2000 modell med "kun" 150 hestern selvom jeg lenge kikka på forskjellige 2.2l. Tror egentlig ikke det er et veldig dårlig kjøp, jeg tror nok hvertfall jeg selv skal bli fornøyd. Bilen har gått 144700km og ble første gang registrert i norge i 2002. Den har også en helt greit liste med utstyr, som xenon, kjørecomputer,skinn,klima,midtarmlene og Setevarme. Når er vel ikke noe av dette veldig spesielt men for meg som aldri har hatt bil nyere enn 1991 så er dette et vesentlig skritt fram. Står også at bilen skulle ha sportsunderstell. Ellers så har bilen fått m tech 2 front, og m3 kopi bakfanger med et dobbelt utblås og clubsport vinge. Skal ha bilen tilbake fra lakkering fredag den 10. Nye bilder også nå fikk bilen igjen fra lakk ; Satser på å gå for dette: Ekstra senk, sannsyligvis coilover eller 60/40 Proff sota ruter, hele veien. Er inne til lakkering og bredding om dagen, gleder meg til og få den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Gratulerer med ny bil! Så fin ut og veldig bra planer Ville satsa på M3-flipp, karbon-emblemer og noen rundere speil i tilegg til det du har nevnt. Kommer til å bli konge Felger har du planer om da? GS har mye fint for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Ja det blir litt lettere og se når jeg har fått bilen hjem hva jeg skal ha, men har kikka mye på gs felgene. Stikker nedover og henter den nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Grattis med en fin bil. Planene høres ikke så dumme ut heller. Jeg hadde sett meg rundt etter et pent sportsinteriør etterhvert. Det er en sinnsyk forskjell i komfort mellom standardseter og sportsstoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Gratulere med nydelig bil! Flotte planer, blir å følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Se her ja, grattis!! Flott bil. Blir moro å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Dersom du en dag komme rover sportsseter i skinn, ikke tvil, kjøp... jeg bytter på mellom og kjøre en kompis sin 320ci med standard seter og min egen med sport, ryggen min takker meg etter langkjøring i min i forhold til hans.. men strøken bil.. strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Hehe ja jeg merker du blir litt sliten etter 2timer i de setene her. Bilen har kommet hjem fått seg en grundig vask og fått montert sub og alpine media reciver. Blir vel et par bilder i morgen hvis været tillater det. Sliter litt med og bli vant med asc'n nå så den står for det meste av, er jo en helt rå bil det her i forhold til den gamle haugen av en e36 jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 stor forskjell ja hehehe men det er en bra bil uansett.. morsomt med 6er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Ja rekti det, følte på en måte jeg måtte opp på 320, ekke det samme uten rekke seksern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 nei det er sant.. jeg valgte en 318 pga den er ikke SÅ død.. men den er ikke supersprek heller... også hadde den alt jeg ville ha av utstyr (det meste) pluss sportsutstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Da gikk kamera i bakken i dag gitt, men nytt speilrefleks er bestilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Da fikk jeg endelig tatt bilder, men blei jo mørkt så ikke alle blei veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 da fikk jeg jaggu tatt noen bilder i dagslys i dag å Begynner og bli lei snø og is men... Satt og kikka på koed her tidligere og begynner å få litt sansen for denna vinga: Står det er Orginal M-Spoiler som kom som option på M3 og Clubsport modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå