Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags skiltlys sitter det på nyere utgaver av E90? en led type? Vil ha samme på min E39. Har gått til innkjøp av facelift LED baklykter og vil gjerne ha LED på skiltlyset også. Er det noen å anbefale av de som selges på nettet? Er redd det blir for mye lys og blir for "jalla"

:D

Skrevet

Hva slags pærer er det du har i skiltlysholderene dine? Sånne parklyspærer med glass sokkel eller sånne lange duppeditter? Uansett så selger faktisk Biltema gode LED pærer med fint hvitt lys. De har og blått, men det blir "jalla", som du sier.

Skrevet

Syns LED-lys har sett jalla ut på bilene jeg har sett det på, ihvertfall av ettermonterte varianter. Altfor sterkt lys... og ofte alt for blå i fargen.

Skrevet

vist du setter i ledd pærere ser det ganske ottmar ut. men kjøp org skiltlys hos din bmw forhandler. ca 120-130kr per stk. det gjorde jeg på min gamle e46. de er mer hvitere en de pærene, litt mod for at det skulle passe på e46. vet ikke hvordan det er med e39. heldigvis standard på min e91

Skrevet
vist du setter i ledd pærere ser det ganske ottmar ut. men kjøp org skiltlys hos din bmw forhandler. ca 120-130kr per stk. det gjorde jeg på min gamle e46. de er mer hvitere en de pærene, litt mod for at det skulle passe på e46. vet ikke hvordan det er med e39. heldigvis standard på min e91

Jupp! Takk så mye for tips. Naboen min er BMW-guru, men det at 3 serie leveres med LED i skiltlys hadde han ikke fått med seg. Gøy når den yngre generasjonen har rett :D

Skrevet
Har nok pærer. Må sjekke. Litt skeptisk til LED pærer generelt. men har du et bilde jeg kan se?

Kan ta bilde av MX-5'en med Biltema LED lys i skiltlysa imorgen for deg.

Skrevet

Det ser jo bortimot helt likt som jeg har på min, men det er LED pærer fra dealextreme.com til rundt 28,- for 2 stk. Funker knall.

Skrevet

Steinar84: så snasent ut det der :)

Jay-O: jeg tror nok at BMW sin led variant sprer lyset bedre enn ledpærer som gir et sterkere lys men mindre spredd langs skiltplata. Men gjenstår å se bilder av MX-5'en da.

Takk for så mange bra svar!

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...