Tomcandersen Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Hei, var og handlet med ett sett facelift frontlykter hos GS Bildeler på fredag, må si at jeg er lite imponert.. Er ikke helt det stor når du ser hver på pære i ringene, så de går rett i retur.. Men hvor bør jeg handle, prøver og styre unnå de til 10.000,-. Jeg har orginal xenon så må som er tilpasset til xenon. Noen som har noen synspunkter ??
Andreasnicolai Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Hvis du vil ha kvalitet, men ikke villig til å betale 10 høvdinger så kan du jo sjekke koed.no? Fant HELLA lykter til din bil med Xenon til 7.180,00 kr. E39 ->Nye deler -> Diverse utvendig utstyr -> boks 2779
Otis Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Det er nok bare Hella som OEM lykter som er bra nok. Det koster mye, men er penest, og du slipper at du blir "tatt" av "der Original Polizei"
Tomcandersen Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Ok, så dere mener at det settet som koed har til 2457,- ikke er et alternativ/dårlig kvalitet.. Det er jo ikke noe problem og bygge dem om til facelift
mudbug Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Har kjøpt orginale fra BMW forhandler 8500 kr (for 2 år siden) med BMW clubs rabatt. Det er uten ballast. Du bruker den gamle ballasten på den nye facelift lykte.
Tomcandersen Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Jepp, vet. Det blir nok fra koed, er vel det beste det. Den versjon som er beregnet for xenon, så blir det orginalt.. Men takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå