HMW Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Som topic sier. Komplett fanger uten pdc. Dette er nye deler. Perfekt passform. Høystbydende over 3000,- komplett. Kan ordne rimelig lakkering om det ønskes. Varene er i Gjøvik området. Mail hans.marius@quickfix.no SMS 41 55 15 31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbuss Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Du har mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 du og btw, jeg fikk ikke linken i signaturen din til å virke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 er fangeren solgt? hvor mye vil det koste å få den lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpe Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 send pm eller sms om det haster med svar. det er ikke solgt. pris kommer litt ann på farge. ca 1500. gidder ikke pakke den ut får å ta bilde ettersom alle her vet hvordan en ubrukt m fanger ser ut. aldri vært grunnet eller lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Er dette rieger sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 ..jeg vet ikke hvordan de ser ut o_O} 1500 for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Det er ikke Rieger sin, det er nøyaktig lik org. BMW M5 fanger. opeth84; Om du ikke vet hvordan den ser ut så tror jeg kanskje du klarer å finne det ut sjøl hvis du er såpass oppegående at du klarer å legge inn over 800 innlegg her. Prisen foreslått kan du ta med deg på biltema og bruke på sparkel.. deretter lage deg en sjøl. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Det er ikke Rieger sin, det er nøyaktig lik org. BMW M5 fanger.opeth84; Om du ikke vet hvordan den ser ut så tror jeg kanskje du klarer å finne det ut sjøl hvis du er såpass oppegående at du klarer å legge inn over 800 innlegg her. Prisen foreslått kan du ta med deg på biltema og bruke på sparkel.. deretter lage deg en sjøl. Lykke til. ..fordi jeg misforstod annonsen din, er det unødvendig av deg å svare så pass frekt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 hvem er fabrinkant da? glassfiber eller abs plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hallo.. ORGINAL M5 fanger for 3000kr er ikke gale.. Burde være lettsolgt.. går da utifra at den er orginal og ikke glassfiber Skulle den være kopi og plast funker det topp det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Det står ingen plass at den er orginal. Det står bl.a. "perfekt passform" og det tyder jeg som om det er en kopi fanger. Men jeg har ikke sakt at det er en upris uannsett. Men jeg har ett vært hatt noen forskjellige (m5 replica) fangere, og alle har ikke "perfekt passform". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Den er såvidt meg bekjent ikke original. Jeg hadde med meg to stk fra tyskland. En til meg og en til en kompis. Han mener fortsatt de er originale ettersom kvaliteten er bra og passformen ikke kunne vært bedre. Jeg går ikke ut å sier det er en orginal når jeg ikke vet 100%, eneste jeg vet er at det er skikkelig vare. Ikke noe glassfiber. Eneste grunnen til at jeg selger denne er at bilen ble byttet bort før jeg fikk satt dette på. Og som skrevet. Dette er inkludert lykter og gitter.. opeth84: Å komme med bud på 1500,- er kanskje noe mer frekt enn svaret jeg ga tidligere. Bruk hodet, det er lov! Vanskelig å misforstå annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå