Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Såpass ja.. Ca en halvmeter mere i dekk enn d jeg har planer om :lol:

Neida, det blir nok bra det.. Men ja, test de som står på først, og ta noen raske mål på hvor de nye dekkene evt kommer... Greit å fylle buene med litt gummi, iom at den ikke er skamsenka som du sier, men pass på så det ikke blir for mye også ;) Men det er vel en "stor" bil, så den sluker vel litt uten at d ser ille ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På 9" og 10"x19" blir det nok 245/40-19 og 285/35-19 for å komme sånn nogenlunde likt ut med original rulleomkrets. På bakfelgene står det visstnok nye 265/30-19 fra før (E39-dimensjon), så jeg får prøvemontere felgene litt først for å se om jeg evt kan gå ned litt i bredde/profil i forhold til hva jeg har tenkt uten at det blir for mye luft i skjermbuen. Er ikke akkurat skamsenka heller denne bilen :)

:D Jeg har 245/40 på 20" forran og 275/35 bak. Kan vel sikkert kalle det for ballongdekk også :lol: Hjula fyller sånn passe bra skjermbuen. Min er senka bare forran ca.35mm.

Forresten så det ut som noen flotte felger du har kjøpt deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok prøvemontere for å se om jeg kan bruke litt rimeligere dekkdimensjoner, og se an litt hvordan det fyller hjulbuen :)

Forresten så det ut som noen flotte felger du har kjøpt deg :wink:

Hmmm, har du sett bilder av dem altså? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: hehe, nei jeg leste litt fort over på forige side der det var bilde av en e38 med det jeg trodde var tilsvarende felger i 21". :oops: Det var fine felger det også :D Må vel skaffe meg lesebriller :lol:

Var nok Wicky som ønsket seg sånne felger ja, jeg går for litt mere blankpolert kant og eldre design :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :D

Pakkene ble videresendt fra Oslo i dag tidlig, så de ankommer Molde i løpet av kvelden/morgen tidlig, og ligger forhåpentligvis på postkontoret her senest om fredagen. Skal bort i helga naturligvis, men skal vel klare å hente felgene før jeg drar tenker jeg :)

Er de "rosa" felgene dine på vei til Norge snart da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaaasnt ;) Ja, viktig å sende de innom 40 plasser før de dukker opp der de skal.. Ikke rart det er dyr frakt i Norge når så mange mellomledd skal berøres..

Mine rosa bling-bling-felger kommer kanskje muligens over helga til første landingsplass i Norge :) Det hadde jo passa usedvanlig bra, siden jeg har bestilt nye dekk til de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Posten klarer å få felgene helt fram til meg uten skader skal jeg hvertfall være fornøyd. Tror ikke de postansatte som må lempe rundt på de store tunge hjula er like førnøyd, hehe :D Men de har jo betalt for det så :wink:

Skal du avvente litt med henting til du evt. skal i de trakter selv da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit nok, men jo raskere de kommer, jo bedre er det da ;) Hehe, de merker vel tyngden litt der ja!

Tja, vi får se.. Om de kommer over helga så tviler jeg på at jeg klarer å vente til slutten av mnd, så da sendes de nok oppover. Men kommer sikkert til å ta turen for å hilse på vår kjære felg-venn om vi blir liggende på Karmøya ila våren ifb med fiskeriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kommer sikkert til å ta turen for å hilse på vår kjære felg-venn om vi blir liggende på Karmøya ila våren ifb med fiskeriet :)

Da må du hvertfall hilse han så mye fra meg :) Blir sikkert en del spennende å kikke på der vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?? Hvorfor funker det ikke å legge ut bilder? Er det bare jeg som ikke får til dette nå, eller har det vært noe trøbbel med Bimmers generelt nå nettopp? :?:

Tenkte jeg skulle legge ut en teaser om nyfelgene som kom på fredag, og da funker naturligvis ikke dritten :twisted:

EDIT: Tok det gjennom photobucket i stedet :wink: Har ikke flere bilder foreløpig, så dette får holde inntil videre :lol:

Nyfelg.jpg?t=1302543147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få tak i noen dekk til framfelgene, samt teste ut om jeg i det heletatt kan bruke bakdekkene. Er E39-profil på dem nå, og de ligger mere enn 5% unna original rulleomkrets på E38 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...