Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Såpass ja.. Ca en halvmeter mere i dekk enn d jeg har planer om Neida, det blir nok bra det.. Men ja, test de som står på først, og ta noen raske mål på hvor de nye dekkene evt kommer... Greit å fylle buene med litt gummi, iom at den ikke er skamsenka som du sier, men pass på så det ikke blir for mye også Men det er vel en "stor" bil, så den sluker vel litt uten at d ser ille ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 På 9" og 10"x19" blir det nok 245/40-19 og 285/35-19 for å komme sånn nogenlunde likt ut med original rulleomkrets. På bakfelgene står det visstnok nye 265/30-19 fra før (E39-dimensjon), så jeg får prøvemontere felgene litt først for å se om jeg evt kan gå ned litt i bredde/profil i forhold til hva jeg har tenkt uten at det blir for mye luft i skjermbuen. Er ikke akkurat skamsenka heller denne bilen Jeg har 245/40 på 20" forran og 275/35 bak. Kan vel sikkert kalle det for ballongdekk også Hjula fyller sånn passe bra skjermbuen. Min er senka bare forran ca.35mm. Forresten så det ut som noen flotte felger du har kjøpt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Skal nok prøvemontere for å se om jeg kan bruke litt rimeligere dekkdimensjoner, og se an litt hvordan det fyller hjulbuen Forresten så det ut som noen flotte felger du har kjøpt deg Hmmm, har du sett bilder av dem altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 hehe, nei jeg leste litt fort over på forige side der det var bilde av en e38 med det jeg trodde var tilsvarende felger i 21". Det var fine felger det også Må vel skaffe meg lesebriller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 hehe, nei jeg leste litt fort over på forige side der det var bilde av en e38 med det jeg trodde var tilsvarende felger i 21". Det var fine felger det også Må vel skaffe meg lesebriller Var nok Wicky som ønsket seg sånne felger ja, jeg går for litt mere blankpolert kant og eldre design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jaaa??? Skjer det noe her da min gode mann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Jepp! Pakkene ble videresendt fra Oslo i dag tidlig, så de ankommer Molde i løpet av kvelden/morgen tidlig, og ligger forhåpentligvis på postkontoret her senest om fredagen. Skal bort i helga naturligvis, men skal vel klare å hente felgene før jeg drar tenker jeg Er de "rosa" felgene dine på vei til Norge snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Snaaasnt Ja, viktig å sende de innom 40 plasser før de dukker opp der de skal.. Ikke rart det er dyr frakt i Norge når så mange mellomledd skal berøres.. Mine rosa bling-bling-felger kommer kanskje muligens over helga til første landingsplass i Norge Det hadde jo passa usedvanlig bra, siden jeg har bestilt nye dekk til de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Så lenge Posten klarer å få felgene helt fram til meg uten skader skal jeg hvertfall være fornøyd. Tror ikke de postansatte som må lempe rundt på de store tunge hjula er like førnøyd, hehe Men de har jo betalt for det så Skal du avvente litt med henting til du evt. skal i de trakter selv da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Joda, greit nok, men jo raskere de kommer, jo bedre er det da Hehe, de merker vel tyngden litt der ja! Tja, vi får se.. Om de kommer over helga så tviler jeg på at jeg klarer å vente til slutten av mnd, så da sendes de nok oppover. Men kommer sikkert til å ta turen for å hilse på vår kjære felg-venn om vi blir liggende på Karmøya ila våren ifb med fiskeriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Men kommer sikkert til å ta turen for å hilse på vår kjære felg-venn om vi blir liggende på Karmøya ila våren ifb med fiskeriet Da må du hvertfall hilse han så mye fra meg Blir sikkert en del spennende å kikke på der vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Det skal jeg gjøre ja Joda, det går da litt av hvert rundt der nede også, så er vel sjanser for å få sett noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Wtf?? Hvorfor funker det ikke å legge ut bilder? Er det bare jeg som ikke får til dette nå, eller har det vært noe trøbbel med Bimmers generelt nå nettopp? Tenkte jeg skulle legge ut en teaser om nyfelgene som kom på fredag, og da funker naturligvis ikke dritten EDIT: Tok det gjennom photobucket i stedet Har ikke flere bilder foreløpig, så dette får holde inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 få dem på bil da! > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Må få tak i noen dekk til framfelgene, samt teste ut om jeg i det heletatt kan bruke bakdekkene. Er E39-profil på dem nå, og de ligger mere enn 5% unna original rulleomkrets på E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå