635csi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Litt lavere foran hadde nok gått bra ja, men med de veiene vi har her så får det bare være sånn, foreløpig hvertfall Akkurat nå står det faktisk en rimelig lav Auda TT i verkstedet som havarerte bunnpanna si på fredag pga. telehiv. Blir montert nysveisa bunnpanne nå i skrivende stund. Tror eieren av TT`n kommer til å ta det litt mere med ro fremover for å si det sånn Akkurat i sånne øyeblikk koser jeg meg over at bilen min ikke subber i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da er "nye" sommerfelger forhåpentlig straks på vei fra Tyskland Vil ikke røpe hva det dreier seg om riktig ennå, må forsikre meg om at det faktisk blir noe av denne handelen først I følge mine beregninger skal det ikke være så mange av akkurat denne typen her i Norge fra før, hvertfall ikke i denne aktuelle dimmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hmm, dette kan vel kanskje bli fresht? Hvilken dimensjoner snakker vi her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hmm, dette kan vel kanskje bli fresht? Hvilken dimensjoner snakker vi her da ? 14x17 bak og 12,5x17 fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hmm, dette kan vel kanskje bli fresht? Hvilken dimensjoner snakker vi her da ? 14x17 bak og 12,5x17 fram. WUÆÆÆHH ???? Er det her seriøst? Hadde vært helt drøyt rått da ;P en halvmeter kant XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Dønn seriøst, eller hva Eivind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Hmm, dette kan vel kanskje bli fresht? Hvilken dimensjoner snakker vi her da ? Har jo sansen for kvalitetshjul som du sikkert har lagt merke til. Har sett dem i både 17" og 18" her i Norge, men ikke i 19" 14x17 bak og 12,5x17 fram. Er nok feil bredde og størrelse dette ja Michael, men det hadde sikkert vært rimelig kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 6x16 sharif felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hehe. Helt opp i 19" du skal altså, store hjul må til på disse "wicky" vognene ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 seff må man ha highclass rims jo større jo bedre....men igjen...max 23.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Måler ikke felgkvalitet i antall tommer vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 De aktuelle felgene finnes i max 19" 20" kopifelger skal alle dere andre få kjøre rundt med for meg, så skal jeg klare meg lenge med 19". Får heller fylle hjulbuen rikelig opp med gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 jeg trooooor jeg gleder meg til felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 jeg trooooor jeg gleder meg til felgene dine Er ikke akkurat sykt rått, men litt uvanlig. Og det liker jeg Kvalitet og utseende går foran felgdiameter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Enig i den... Kunne gjerne tenkt meg originale 21tommere "style128" felger...men med en pris på 50k så blir det litt drøyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå