Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Litt lavere foran hadde nok gått bra ja, men med de veiene vi har her så får det bare være sånn, foreløpig hvertfall :)

Akkurat nå står det faktisk en rimelig lav Auda TT i verkstedet som havarerte bunnpanna si på fredag pga. telehiv. Blir montert nysveisa bunnpanne nå i skrivende stund. Tror eieren av TT`n kommer til å ta det litt mere med ro fremover for å si det sånn :lol:

Akkurat i sånne øyeblikk koser jeg meg over at bilen min ikke subber i bakken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er "nye" sommerfelger forhåpentlig straks på vei fra Tyskland :D Vil ikke røpe hva det dreier seg om riktig ennå, må forsikre meg om at det faktisk blir noe av denne handelen først :)

I følge mine beregninger skal det ikke være så mange av akkurat denne typen her i Norge fra før, hvertfall ikke i denne aktuelle dimmen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette kan vel kanskje bli fresht? Hvilken dimensjoner snakker vi her da ?

Har jo sansen for kvalitetshjul som du sikkert har lagt merke til. Har sett dem i både 17" og 18" her i Norge, men ikke i 19" :wink:

14x17 bak og 12,5x17 fram. 8)

Er nok feil bredde og størrelse dette ja Michael, men det hadde sikkert vært rimelig kult :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aktuelle felgene finnes i max 19" :)

20" kopifelger skal alle dere andre få kjøre rundt med for meg, så skal jeg klare meg lenge med 19".

Får heller fylle hjulbuen rikelig opp med gummi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...