635csi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Etter litt søking har jeg funnet ut at det faktisk er en til her inne som har samme felgene og dim som jeg antageligvis har skaffet meg Sånne felger du tenker på Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Ja er slike felger...men tror de på bildet er 19tom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Ja er slike felger...men tror de på bildet er 19tom? 21" stod det på siden bildet er hentet fra faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 så faktisk ikke ut som 21toms as....men bilder kan jo bedra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 de ser mye større ut enn 19 syns jeg. Tenkte 21 med en gang jeg så bildet. Jeg har hatt 19 og der ser veldig smått ut på E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Hadde 19" sett såpass stort ut på 7-serie skulle jeg vært fornøyd ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Nye felger er forresten bekreftet på tur i retning Norge nå, så da er det bare å glede seg til våren Ja, vi har faktisk masse snø her ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Å vi gleeeder oss ( Til våren ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Stemmer Gjenstår riktignok å skaffe noen ok dekk i en mere eller mindre ukurant dimensjon, men det skal vel la seg gjøre. Stooore ballongdekk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Dekk har de på dekkonline, i alle fine dimensjoner til fine priser Tenker å kjøre ballong selv denne sesongen, samt heve bilen en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Tenker å kjøre ballong selv denne sesongen, samt heve bilen en del Kan tenke meg det ja Hehe Kjedelig rulleomkrets på E38, så jeg unngår naturligvis de rimelige "standarddimensjonene" Men men, viktig å beskytte felgkanten med litt gummi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 motivasjons bilde mett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Wtf Jøran Dette hadde virkelig vært noe på telehivene uti Hemne Hadde ikke blitt med kun knekt motorfeste da i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Kan tenke meg det ja Hehe Kjedelig rulleomkrets på E38, så jeg unngår naturligvis de rimelige "standarddimensjonene" Men men, viktig å beskytte felgkanten med litt gummi da Mm, er vel kanskje d.. Vet du hvilken dim du skal kjøre med da? Neeeh, viktig at felgen beskytter dekket.. Dekket er mer sårbart enn felgen, og d kan til og med bli revet/få hull i seg! Så tenker at felgene mine skal beskytte dekket, og vel så d HAHA Jøran, kommet til å knekt motoren i to også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 På 9" og 10"x19" blir det nok 245/40-19 og 285/35-19 for å komme sånn nogenlunde likt ut med original rulleomkrets. På bakfelgene står det visstnok nye 265/30-19 fra før (E39-dimensjon), så jeg får prøvemontere felgene litt først for å se om jeg evt kan gå ned litt i bredde/profil i forhold til hva jeg har tenkt uten at det blir for mye luft i skjermbuen. Er ikke akkurat skamsenka heller denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå