Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis 8) Ikke få på så mye mer dekk da !!! ;) Gleder meg til å se bilen med hjula ! Ser meeeget bra ut, selv med skitten (og høy :lol: ) bil ;)

"Litt" mere dekk må jeg nok ha, alt for store hjulbuer på disse bilene (eller alt for lite senk) :wink:

Satser på at hjul og dekk er klare til treffet på Bud hvertfall. Skulle hatt en kjempelang 7`er-kolonne i den forbindelse vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noe i den duren ja !

Tjaa, vi får se ;) De to siste dekka kommer ikke før over påske, så blir nok ikke å montere før da uansett.. Har egentlig mye å gjøre på bilen, men har da ikke hatt plass å holde på i vinter.. Så tiden går raskt fra meg nå kjenner jeg ! Men, det går vel godt satser vi på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del småtteri jeg skal gjøre på bilen min jeg også nå i forbindelse med EU, så jeg må liksom ta det som har med felger og dekk litt sånn etterhvert som jeg får gjort unna det andre på prioriteringslista. Men alt blir vel til slutt tenker jeg. Får satse på å komme seg til Bud da hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se resultatet "live" i Bud! :D

Fine felger ja! :wink:

Satser på å bli ferdig til treffet på Bud ja Tore, så får vi ta en liten bilprat igjen :)

Har bestilt meg nye korte ventiler og div. annet småtjafs som jeg også må ha før jeg kan begynne å bruke felgene.

er 19" det største man får de felga i?

Får ikke disse i større enn 19" nei dessverre, og de er faktisk relativt sjeldne selv i den dimensjonen også. Hadde man forresten fått dem i 20" hadde jeg nok kjøpt det i stedet :wink:

Men her får kvalitet/utseende gå foran felgstørrelse 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 19" det største man får de felga i?

Får ikke disse i større enn 19" nei dessverre, og de er faktisk relativt sjeldne selv i den dimensjonen også. Hadde man forresten fått dem i 20" hadde jeg nok kjøpt det i stedet :wink:

Men her får kvalitet/utseende gå foran felgstørrelse 8)

er grisegomme felger det her, synd dem ikke kom i 20", men 19" funker jo det også :) blir gøy og se når bilen din er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er grisegomme felger det her, synd dem ikke kom i 20", men 19" funker jo det også :) blir gøy og se når bilen din er ferdig :)

PG1 i 20" hadde vært drømmen ja =P~

Vanvittig gromme hjul! Skal innrømme at det så litt snålt ut med så lite gummi rundt felgen :wink: Det kan da ikke være mange PG1 sett i 19" på bil i Norge?

Har fått et greit tilbud på nye dekk med ønsket bredde og profil nå, så jeg skal bestille umiddelbart etter påske. Da får jeg fyllt opp hjulbuen litt igjen Eirik, hehe :wink:

Såvidt meg bekjent så er det hvertfall ett sett til i 19" på en ellers så flott E34, men tror ikke han har kommet seg på veien ennå :?:

Ellers kan det jo hende at det sitter en eller annen nisse i Norge med sånne hjul som ikke er aktiv her inne da naturligvis, og da er det ikke så greit å ha oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk ikke tid til å ta noen bra bilder, men skal engasjere en kompis med speilreflekskamera som kan dette mye bedre enn jeg. Men man får hvertfall et lite inntrykk om hvordan det blir :)

Skal en tur til Surnadal på Vårtreff i regi Nordmøre Gatebilklubb i morgen, så nå er det full fart med siste innspurt her i verkstedet :wink:

k8ekn6ypd5jlpb9xj55b.jpg

kp7jmffh8kztlkt1zlbs.jpg

3yklb6c4j6827u3uhaf9.jpg

fw12btv79p1vz69dfoja.jpg

qycxh317cf8n17uo6cgt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...