635csi Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Skal undersøke litt ang frakt fra Oslo, så får vi se hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 da er jeg intresert i baksete om du ikke skal ha det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 da er jeg intresert i baksete om du ikke skal ha det selv Nå begynner det å bli interessant her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Prosjekt til deg 740AV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Se der ja Du kommer ikke til å angre på anskaffelsen av disse Bare skrik ut hvis du trenger hjelp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Kunne ikke dy meg, så i dag har jeg vært på Vinstra og henta komplett interiør Venter fortsatt på svar fra verkstedet ang. girkassen, så det blir ikke montering riktig ennå. Hadde jo vært greit å tatt det en gang du skal besøke svigers f.eks.? Vurderer å selge videre baksetet med el. nakkeputer, samt komplett sett med dørsider inkl. rullegardiner, da det er tvilsomt at jeg kommer til å montere sånne detaljer. Jeg skal jo hovedsaklig sitte foran, så jeg prioriterer cockpiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Søndagstur til Vinstra for å hente interiør ja, ikke det dummeste å bruke en søndag på det Kan sikkert svinge en tur innom jeg. Kan jo ta en tur på kveldstid en dag og jeg. Bor jo ikke så langt unnå egentlig. Kommer interiøret opprinnelig fra en 750i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 4 timer hver vei til Vinstra. Starta tidlig i morges, så da var det ikke mye trafikk heller Vi får se når bilen er helt opp og går igjen vettu. Er jo ikke lange turen som du sier Har stått i en 750i før ja forresten, derav en trelist på baksiden av fremstolene. Mulig det er samme typen som jeg har i interiøret mitt fra før, så i tilfelle så kan den bare være som den er. Askebegrene i dørsidene er også kledd i trelaminat. Stod årstallet 1995 under baksetet mener jeg å huske, så alderen tatt i betraktning så er interiøret meget bra Forrige eier har visst kjøpt det fra Schmiedmann. Satser på at alt fungerer som det skal, når jeg kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Tipper space-ace er intressert i dørsidene dine Jeg kan kjøpe av deg askebegrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Har vel egentlig lovet bort dørsidene til space om han vil ha dem ja, og askebegrene skal du få om du får fart på setene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 nokså sikker på at alt ligger klart med strøm til stola og at det enste som må gjøres er og sette inn rele, hvertfall det jeg kom fram til i min bil når jeg målte meg fram når jeg monterte inn el stoler, er riktignok en del mer jobb om man skal ha memory til og funka da!, hadde også vært intresant og vite hva delenummer på rele er om du finner ut av det, jeg lagde meg bare en tjuvkobling selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 blir konge:) sikla på de stolene der selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 nokså sikker på at alt ligger klart med strøm til stola og at det enste som må gjøres er og sette inn rele, hvertfall det jeg kom fram til i min bil når jeg målte meg fram når jeg monterte inn el stoler, er riktignok en del mer jobb om man skal ha memory til og funka da!, hadde også vært intresant og vite hva delenummer på rele er om du finner ut av det, jeg lagde meg bare en tjuvkobling selv. Ble forespeilet at denne operasjonen skulle være rimelig grei på forhånd ja, så da går jeg ut i fra at 740AV har kontroll på det elektriske Du skal få vite delenr. på releet om vi finner ut av det ja. Skal ikke ha memory-funksjonen, så dette bør gå greit Baksetene så rimelig strøkne ut forresten. Komplett med motorer og ledningsnett til nakkestøttene Må avvente salg til jeg får sammenligna fargen på dette interiøret i forhold til det jeg har fra før, for er det litt fargeforskjell må jeg nesten bruke dette baksetet selv. Ble fortalt at dette er nappa-skinn (?), som visstnok er litt mykere enne vanlig skinn. blir konge:) sikla på de stolene der selv! Beslutningsvegring, eller har det blitt nok påkost allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Jeg var også en snartur innom vinstra igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Jeg var også en snartur innom vinstra igår Da kom du for seint, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå