Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her i godt selskap på GS-treffet på Bud i helga:

2p6tihz81cctis7tnvpk.jpg

Kom nettopp hjem etter å ha levert tds`n på GS nå, og kjørecomputeren viste 0.61 selv med feilkode på girkassen! Forrige gange jeg målte samme strekning var på tur hjem fra GS med nyoverhalt girkasse, og da kom jeg på 0.76. Om dette er korrekt eller ikke vet jeg ikke, men nymotoren er nok i noe bedre stand enn den forrige ut ifra disse målingene :)

Lover bra for et kommende salg :wink:

Var forresten herlig å kjøre sett bort i fra "trans failsafe progr." Lengste turen jeg har hatt med bilen på over et år faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta du interiør i tdsen?

Interiøret står på pall ute i lagret ennå, så her er ingenting byttet nei. Tenkte i utgangspunktet å se om jeg klarer å selge bilen uten, men om noen setter som krav at det skal følge med ved et evt. kjøp må jeg har det i bakhånd ennå.

Har et par stk. som er interessert i framstolene også, så egentlig er det ingen krise om jeg ikke selger det med bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fikk en hyggelig tlf. fra GS på Bud nå om at bilen er friskmeldt :applause:

Motor og gir fungerer nå som de skal etter motorbyttet, så da skal jeg få den hjem så snart som mulig for å gjøre den klar for salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta du interiør i tdsen?

Interiøret står på pall ute i lagret ennå, så her er ingenting byttet nei. Tenkte i utgangspunktet å se om jeg klarer å selge bilen uten, men om noen setter som krav at det skal følge med ved et evt. kjøp må jeg har det i bakhånd ennå.

Har et par stk. som er interessert i framstolene også, så egentlig er det ingen krise om jeg ikke selger det med bilen :wink:

melder gjerne interesser for stoler og baksete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta du interiør i tdsen?

Interiøret står på pall ute i lagret ennå, så her er ingenting byttet nei. Tenkte i utgangspunktet å se om jeg klarer å selge bilen uten, men om noen setter som krav at det skal følge med ved et evt. kjøp må jeg har det i bakhånd ennå.

Har et par stk. som er interessert i framstolene også, så egentlig er det ingen krise om jeg ikke selger det med bilen :wink:

melder gjerne interesser for stoler og baksete :P

Som nevnt, jeg avventer til jeg vet om jeg får solgt bilen uten ekstra interiør. Du har hvertfall førsterett på baksetet $piff, så får vi se hva som skjer med stolene :)

Her er en aldri så liten salgsannonse:

viewtopic.php?f=51&t=264063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen hos GS er ikke noe å si på når de tar seg tid til å feilsøke på sånne rare problemer som jeg serverer dem :)

Jeg får jo heller ikke solgt en bil som ikke er i orden, så dette tror jeg letter salget litt forhåpentligvis :)

Skal utover for å hente den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen hos GS er ikke noe å si på når de tar seg tid til å feilsøke på sånne rare problemer som jeg serverer dem :)

Jeg får jo heller ikke solgt en bil som ikke er i orden, så dette tror jeg letter salget litt forhåpentligvis :)

Skal utover for å hente den nå :)

Stemmer vel det ;)

kjør pent ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å selge den nå når den endelig er i orden, men Hamann frister litt mere da sjø :wink: Har satt den til 70k, og det er ikke så ille med korrekt fargekombinasjon på bil/interiør. Langt mellom sorte biler med sort interiør, og originalt shadowline :)

FINN-kode: 42697040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...