635csi Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Du burde klage....flekkete ark lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Flekkete linse på 4 år gammel telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Da har bilen skiftet eier, og ble hentet i dag. Litt vemodig (snufs ) nå når jeg endelig har fått den til å fungere etter mye mekking, kr og frustrasjon. Jeg stoler på at den får et bedre liv nå enn den ville fått stående her på tunet. Gleder meg til å få se den igjen ferdig oppordnet Min siste spyling av denne bilen: Bye bye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 gratulerer med salg "kvinne" fra Aure ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Blir nok værende på Nordmøre denne ja Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå