Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent på hva dette er :D blir helt sikkert sjalu:P

Finnes jo ikke så mange gunstige alternativer til den lille oppgraderingen jeg har planlagt. Begrenset antall stylingprodusenter som har laget noe pent til E38 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har delvis bekreftet en anelse eksos i kjølevannet ved hjelp av en sylinderlekkasjetester, så neste steg blir vel å plukke av toppen for nærmere inspeksjon :( Begynner å gå tom for alternative feilkilder nå :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått lei selv nå, så resten av arbeidet setter jeg bort til en som har litt mere pågangsmot og kunnskaper enn meg selv :)

Pågangsmotet mitt går jeg ut i fra kommer tilbake når motoren blir i orden, og da kan jeg konsentrere meg om ting jeg liker å holde på med, som kosmetiske detaljer og stereo :)

Ble jo reine prosjettråden likevel dette, hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den ja.. Blir vel å ta en liten legesjekk på e30`n i påska på meg også..

hehe, da kommer det nok fort tilbake ja..:) Pusslearbeid er jo bare kos og trivsel..

Vet du om det blir noe treff i regi av Nordmøre Gatebil i år?

Kom til å tenke på at det hadde vært morsomt å samlet en del BMW`er fra Nordmøre f.eks en søndag en el annen plass.. Blir jo sikkert treff på GS til våren, men vært morsomt å samlet en gjeng å møttes bare.. Alt som skjer gjennom BMWCCN f.eks er jo som regel på sunnmøre, som årsmøte å alt det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det blir noe treff i regi av Nordmøre Gatebil i år?

Kom til å tenke på at det hadde vært morsomt å samlet en del BMW`er fra Nordmøre f.eks en søndag en el annen plass.. Blir jo sikkert treff på GS til våren, men vært morsomt å samlet en gjeng å møttes bare.. Alt som skjer gjennom BMWCCN f.eks er jo som regel på sunnmøre, som årsmøte å alt det der..

1.mai treffet blir jo i Molde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det blir noe treff i regi av Nordmøre Gatebil i år?

Kom til å tenke på at det hadde vært morsomt å samlet en del BMW`er fra Nordmøre f.eks en søndag en el annen plass.. Blir jo sikkert treff på GS til våren, men vært morsomt å samlet en gjeng å møttes bare.. Alt som skjer gjennom BMWCCN f.eks er jo som regel på sunnmøre, som årsmøte å alt det der..

Vi kunne jo ha arrangert noe ala det Bimmersgjengen fra Tr.heim gjorde i fjor. De startet i Tr.heim og kjørte ned i retning Halsa sånn at Bimmersfolk kunne henge seg på kolonnen. Målet var gocartkjøring på Halsa Motorsportsenter her på Glåmsmyra, etterfulgt av bespisning i Surnadal. Men mat får man kjøpt her på Liabø også da :wink:

Kolonnen kunne jo ha startet lengre sørvest i vårt fylke denne gangen, og plukket med seg entusiaster på tur hit.

Det er en forholdsvis grei parkeringsplass på Motorsportsentret, så en aldri så liten utstilling og "tire-kicking" kan være alternativ for dem som ikke tør kjøre gocart :)

Verkstedbesøk rundt omkring på Nordmøre kunne sikkert også vært aktuelt dersom det lar seg gjøre. Bare så dumt at vi er avhengig av ferger nesten samma hvor vi skal :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært skøy det ja.:) Stemmer vel at det var en gjeng på banen i fjor ja.. Hehe, ja mat finnes på Liabø.. Får fyre opp storgrillen på Prærien så folk kan slenge steika si på !!

Hva er planene deres ang 1.mai da? Blir det Frøya å banekjøring eller blir det Molde å BMWCCN-treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..:P Ja var det da..;) får håpe d ordner seg både for deg å Erlend før den tid da..:) hvis ikke får jeg komme å hente dere på kanestrøm så fyker vi til Molde å ser om det er noe snacks der.;) Om jeg får solgt 18" å skaffet noen OK 17" så hadde d kanskje vært morsomt å prøvd autoslalom også ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er demontering av toppen påbegynt, og ny toppakning og div. snart i hus. Skal sende inn toppen for trykktesting og planing siden jeg ikke tar sjansen på å montere en topp jeg ikke er 100% sikker på at er i orden.

Dersom det er noen her inne som har spesialverktøyet man trenger til denne operasjonen de kan låne bort/selge så bare skrik ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er demontering av toppen påbegynt, og ny toppakning og div. snart i hus. Skal sende inn toppen for trykktesting og planing siden jeg ikke tar sjansen på å montere en topp jeg ikke er 100% sikker på at er i orden.

Dersom det er noen her inne som har spesialverktøyet man trenger til denne operasjonen de kan låne bort/selge så bare skrik ut :)

Får satse på at det blir bra nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...