Gå til innhold

Min "nye" 2000 530D sedan!

Share

Anbefalte innlegg

Så bra ut denne ja 8)

Hmm, tror det var denne jeg så på klepp for noen dager siden , er ganske glemsk av meg så husker ikke hva dag det var, :lol: men kan det stemme?

Fin lyd imotsetning til fattern's daue 520 touring :roll:

takk takk, kan godt være det var meg ja, farter rundt overalt, bor for tiden på orstad men er mye på Klepp og rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

sorry for seint ute med bildene med nye listene, men har hatt så mye og gjøre i det siste :) men nå har jeg hvertfall fått det på plass, synes det ble meget bra!

Litt dårlige iphone bilder da :D

også litt bilder etter vask.. litt leie vinterfelger men men...

nlp96mmelfl3dp892idd.jpg

f1y9p9c8ytleinck5ubq.jpg

runb84wq71s9meiu659u.jpg

j89rozft4jady8ovoe7n.jpg

kqa1nmlfx8uh3pbqziba.jpg

py92ymuny0rgdob50kxg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jævla bra med de listene ja! :-) har selv en 2003mod (10/2002) 530da M-tech som er chippa, går meget bra ja, men synes det er litt feil farge på den, beige skinn og sorte stolper og tak, titansølv... den er forøvrig til salgs 113 000km, får 255 000,- i innbytte for den men prøver å selge den for 265 000,- uten noe særlig hell!!! :-) Har bestilt en 525da (F10) safirsort,mørkere ruter, sort skinn,sort tak og børstet alu lister innvendig, standar var lister i sort piano lakk men tror ikke jeg kommer til å angre på at jeg bytta til børstet alu lister.... det er 204hk/450nm orginalt så det er jo mere en det er i 530'n jeg har nå.... 3liter's motor er det å, snakka med noen i DTE-system som skal programere en chip der de optimaliserer motoren fra 1500 til 3250 rpm da øker effekten til 550nm(fra ca1650 til ca3200rpm, mente dem) men bare 222hk (@4000rpm) og det er innenfor det 525'n er type godkjent for så da slipper jeg å betale tilleggs avgift for effektsøkning i og med at det går på hk og ikke nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...