Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har vært og handlet meg ny kongebil! Fyttirakkeren for en herlig bil med rå kraft og fint utseende!

Har dessverre ikke tatt noen bilder selv enda, så legger ut bilder fra annonsen føreløpig!

Er M styling utvendig og m-ratt og pedaler invendig, ellers har den det meste av utstyr og fullt servicehefte og er i meget fin stand! :)

Har også bestillt meg nye lister invendig. Kjøpte fra koed di sølv/grå metallic listene, håper di snart kommer i posten!

Ellers vet jeg ikke, bilen har justerbart senkesett i vognkort, men er usikker på om jeg vil beholde sommerfelgene, er di felgene på bildene! zito 19" med sort senter og blankpolert kant,

men jeg synes kansje det kan bli for mye med svarte felger på sort bil? noen som har noen tips ellers til felgvalg?

Utenom det så er jeg ganske fornøyd! bare og gi forslag til forbedringer osv!

mvh johnny!

atdzzyra58p5tv2nbf8i.jpg

7lf0yk7jyexddm2jzr6x.jpg

g3psmmhnzlgzfsik021t.jpg

Skrevet
Flott bil! Gratulerer!

Fint å høre at du er fornøyd, her kombineres virkelig kraft og utseende!

Takk takk! Ja er kjempefornøyd! Virker og som forrige eier har tatt veldig godt vare på den! alt er liksom på g! :)

Skrevet

noen andre som har noen meninger? Har tenkt litt på soting av ruter og noen feite felger med masse brønn bak hvertfall, noen meninger om bra felgvalg? :) Skal få oppgradert litt stereo også!

Skrevet

Var en knallfin bil Johnny! Må ha meg en e39 en gang når jeg er ferdig med å være nosalgisk hehe!

Eneste jeg ville gjort var å lakkert interiørlistene sølv. Tror det ville hevet inntrykket og gjort at bilen blir litt "nyere", men som sagt det er din bil :wink:

Skrevet

Grattis med flott bil. Hvis du skal ha nye felger, håper jeg ikke du kjøper sorte. 19" med polert kant og sølveiker er rått på E39. Alulister vil også heve inntrykket av bilen mange hakk.

Skrevet

Du skriver 00 model, men du har navi pro?

Er dette facelift model?

Km stand?

Har hatt tilsvarende bil i touring, ble dessverre et dyrt bekjentskap, allikevel er den savnet, flott bil.

Litt morsomt å tenke på, 530d hadde voldsomme specs for 10 år siden, idag har den kommende 520, 184 hk og 380Nm, mao svært nærme de tallene som din bil har.

:)

Bytt de sorte felgene, blir altfor gjemt, få på noen blanke 19" istedet.

Skrevet

Steike pen bil;)

Grattulerer. Bytt felgene i noen som ikke er sorte å ton rutene ikke sot så blir den knall. Har lyst på en slik selv.

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger... :) ja er ikke noe stor fan av tre, blir liksom litt "skute" av det! hehe!

blir bra når di nye kommer snart! ja har tenkt å bytte ut di felga, er helt enig, blir liksom litt gjemt bort med sorte felger på denne bilen! å ang soting, så tenkte jeg ikke på kullsvart fra biltema nei, bare litt

toning som dere sier :)

Ang om det er facelift, tror kansje det kan være det, men er ikke helt sikker, er f.reg. 07/2000.

men den store 16/9 skjermen er byttet ut fra den lille i ettertid vet jeg.

Skrevet

oi, glemte å svare på kmstand: 163.000km.

Tror nokk dette kan bli en dyr bil og eie, ser sånn ut på servicene forrige eier har hatt. håper bare jeg ikke får problemer med dyser og slik etterhvert, det er vel noe som kan skje med disse motorene? Noe jeg kan gjøre for å forhindre? :)

Skrevet

Du har preface forlykter hvertfall, så den er nok ikke facelift.

Men grom bil uansett, synes den er ganske nære perfekt utseendemessig nå jeg men :)

• 2 weeks later...
Skrevet
fått bil ja! gleder meg til og se de nye listene i stede for treet slik at jeg kan se om jeg skal ha det på min også:P

Heidu! ja fikk di på i helga, men har vært slakk med bilder, skal få tatt noen imorgen og legge ut slik du kan få se :) ble konge faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...