Alpejohn Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Hei, Når jeg låser bilen min så blinker det en gang i blinkysa, når jeg låser den opp, blinker det to ganger. Har jeg alarm eller? Har ikke noe blinkende lampe under speilet helder. Eller noen annen plass i bilen Om jeg ikke har det, er det mye som trengst for å ettermontere det? Mvh. Fredrik
aloebiz.net Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Har du ikke blinkende lampe under speilet så har du ikke alarm. Du kan jo teste med å sette deg i bilen og låse deg inne. Vent ca. 1 minutt og gjør masse bevegelser inne i bilen. Da skal alarmen gå!
Vanilla_ninja Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Min E39 blinket ikke med lysene når jeg låste eller låste opp før jeg fikk montert alarm. Som sagt over kan du prøve å lage masse bevegelser inni bilen, eller du kan f. eks. poppe bakluka med fjernkontroll og åpne den. Hos meg er i hvert fall ikke den knappen koblet til alarmen, så den går om jeg glemmer meg og åpner bare bak. En annen test for å se om alarm fungerer er å banke med nøkkel e.l. på vinduet når alt er aktivert. Da skal knust-glass-detektoren registrere lyden og utløse alarmen. LJ
excubated Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Den letteste løsningen er vel å ha døra oppe, trykke inn dørsensoren og låse. Mener det er 10 sekunder som er armeringstida på alarmen jeg (original, ikke defa)
nordsidetuning Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 blinklys kan programeres også hvis du ikke har alarm har ikke noen og si hvis du har org alarm har du et rød blinkende lys under speil inn i bilen
Alpejohn Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Skal teste det i morgen Er det mye som må til for å ettermontere alarm da? Eller er det kun en boks eller 2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå