Gå til innhold

Vanskelig å få solgt E60 m/ lite utstyr?

skiern
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet over en sølvgrå 2006mod 523iA med ca 80000km på telleren. Denne har M-pakke og skinnseter, men stort sett ikke noe ekstra utstyr utover dette. Blir disse bilene vanskelige å få solgt igjen med såpass lite utstyr? Ellers ser bilen meget pen ut, uten riper/bulker etc. Dersom noen også har en formening om hva som er riktig pris på denne vil jeg sette stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon er nok en fordel, men M-pakke gjør stort sett susen.. klart det er lettere å selge en med masse utstyr, men aldri umulig å selge en bil med M-pakke.. ihvertfall ikke hvis den har komplett M-pakke, altså med stoler, ratt etc, og ikke bare front og bakfanger..

litt vanskelig å vite om det er komplett pakke på den du nevner her, og om det er xenon, men skulle vel mene at rundt 320.000 - 340.000 +/- burde henge på greip..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har full m-pakke og Xenon. Denne er registert sent i 2005 (November), er det da noe forskjell på denne bilen og E60 produsert i feks. april 2006?

Kristov: Takk for tipset, er dette din bil? Den så pen ut, men jeg syns den har gått litt langt. Ellers var det jo fin pris på den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg har skrevet om alle årsmodellene for E60/E61 (ref. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 58#p647858 ). Det er ingen forskjell mellom 09/2005 og 07/2003 for 523i.. Forøvrig er det nok ikke en vanskelig bil å selge, alt er salgbart til riktig pris, men jo mindre utstyr det er kan/vil bilen være tyngre å selge enn en bil som er velutstyrt. Dersom bilen "kun" er utstyrt med org. M-pakke og xenon fra fabrikk ville jeg ikke kjøpt bilen for mer enn 300.000kr. Man får tilsvarende E60 520i, dog 03/04/05 modeller og E60 530d/i 03/04 modeller som er fullspekket til samme pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...