Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Tok meg et møte med meg selv i dag, og jeg kommer til å bytte hele plata under frontruta. Rusten gikk bortover mot andre siden, så jeg tar det med det samme. Hvordan det skal løses med Biltilsynet vet jeg ikke, men det er nok en prosedyre på det. Jeg har jo hatt bilen i de sisste tre åra, og tatt mye bilder samt at jeg har den gammle delen. Så tror nok at det skal gå rimelig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør snakke med biltilsynet før du eventuelt skjærer bort denne plata. Jeg gjorde jo det samme på min for noen år siden. Dokumenterte med mange bilder uten på forhånd å ha snakket med biltilsynet, men da ble jo dette gjordt av Bavaria, så litt mer "seriøst" da enn en som gjør det hjemme i sin garasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid til å vente! De trenger ikke vite at jeg allerede har gjort det sånn sett. Skal snakke med de på tirsdag uansett å høre om søknaden.

Plata er nesten av nå uansett. Dessuten er det jo ikke noe å bekymre seg for nå jeg vet at jeg har rent mel i posen uansett hvor mange ganger de snur på krona.

Hvem som banka inn VIN nummeret på ny til deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Larsen.

De tar bilen fra deg og kan bli mye styr for å få den igjen. Hva du sier og vet betyr ikke mye for våre høye herrer oss biltrangsynet.

Men ta med bilder og be dem skrive det i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, skal snakke med de på tirsdag om hvordan det skal gjøres. Kommer sikkert ikke til å vise bilen før til neste år eller seint i år uansett.

Rissa du med rissepenn på luft da eller? Før lakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...