Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

På vei er det minste problemet. Den er ikke oppe i buen å henter plastikk før jeg er på en bane. KW funker sikkert super til de som kun kjører på vei. Men de er jo laga for en motor som er 40kg lettere enn S50en, så fjærene er aaaaaalt for myke. 70kn/140mm. Burde nok hatt 110 tenker jeg.

Den er oppi å spiser opp lokari skjermene samt den plateknekken som er inni der. Den kommer jeg til å slipe flat og sveise bare direkte innover. Samt snekkre noen lokari skjermer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei er det minste problemet. Den er ikke oppe i buen å henter plastikk før jeg er på en bane. KW funker sikkert super til de som kun kjører på vei. Men de er jo laga for en motor som er 40kg lettere enn S50en, så fjærene er aaaaaalt for myke. 70kn/140mm. Burde nok hatt 110 tenker jeg.

Den er oppi å spiser opp lokari skjermene samt den plateknekken som er inni der. Den kommer jeg til å slipe flat og sveise bare direkte innover. Samt snekkre noen lokari skjermer selv.

greit nok att den er for myk. men monterer du stivere fjører blir den som å kjøre på gummien :P spretten å jævli.... prøvde på dette på min og det blei nesten værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...