Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

De 50 lappene går til lakkering til vinteren igjen. Har lyst å plukke den ned og få bort all gammel lakk osv. Blir samme farge, bare en nyanse mørkere tenker jeg.

Det neste nå blir Ground Control topplager og 6 kanals forsterker fra dynaBel, så får jeg kompissen min til å bygge noe kult baki der som står fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge? :P

+1 :)

Hva kunne jeg fått for den da tro? 350? Ikke det at jeg hadde solgt den for det siden den overhode ikke skal selges! hehe :) Måtte fått så pass at jeg hadde hatt nok til å kjøpe en ny og bygge den til noe tilsvarende.

Var på Autoslalom i går og fikk banka bilen litt :) Det endte jo med seier og beste enkelt tid også.

På andreplass hadde jeg en Lotus Exige på gateslicks og på tredje en lettere modifisert Opel Speedster. På total tiden hadde jeg 0.91sek til Lotusen, og enkelt runden hadde jeg vel omtrent 1 sek bedre. Raskeste runden min var 41 og noe, så 1 sek på så kort runde er ganske mye :)

Fikk justert litt på KW settet også i går i forbindelse med det og kan ikke si annet enn det virker helt konge så langt! Samme med 3.2l bremsene, de er også helt sjef på E30 karosseriet.

Nå har jeg lovd dere bilder i aldrig så lang tid, men har enda ikke sommla meg til å legge inn bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge? :P

+1 :)

Hva kunne jeg fått for den da tro? 350? Ikke det at jeg hadde solgt den for det siden den overhode ikke skal selges! hehe :) Måtte fått så pass at jeg hadde hatt nok til å kjøpe en ny og bygge den til noe tilsvarende.

Alt er tilsalgs, bare prisen er rett! Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 kunne du nok fått ja!

få ut no film da fra kjøringa

Har ikke :(

Ja hadde vel fått rundt 300 - 350 en plass :)

Bilen funker bra på autoslalom altså? Min spinner bare den, første og andre gir er ubruklig mtp å kjøre fort :o

Den funker ja :) Hvor mye du spinner er der foten som bestemmer. Jeg kjører jo med 3:25 utveksling bak, så har godt feste. Men den er ikke så vanskelig å få til å loggre!

Snakka med Gjensidige igjen nå etter godkjenningen, gikk fra 7700 i året til 10500 eller hva det var! Men han skulle prøve å få den ned i 9400,-. Dette er på meg med full kasko og 50% bonus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører samme utveksling, men har alu motor/gir fester og alt anna bakover 100% bolta fast så får vel skylde på det :P

Det var ikke gale, er du under 23/24/25 (forskjellig grense hos mange forsikringselskap)?

Visst du er over så kan du sjekke med terra å høre etter pris der, de bruker å være billigere i mange tilfeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige har 23 som "grense", jeg er 24. Så hadde de noe sånn under 30år rabatt, så er jeg medlem i YS i tillegg. Pappa har altid hatt Gjensidige, så han fiksa 50% bonus til meg nå. Så blei vinn vinn det.

Skal bli godt å endelig kunne forsikkre ting på meg selv uten å bli rana!

Du har vel vanlig E30 du, så bilen din er vel en 100kg lettere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 1320kg med litt over halv tank, slik som du ser bilen i dag :) Så den er tung.

Flappen gir 40kg mer marktrykk i en eller annen hastighet, husker ikke hvor mye det var. 200km/t kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks

Er litt i tvil om bremseklosser om dagen... Vil jo ha noen som støver minst mulig, og var veldig fornøyd med RedStuff klossene jeg hadde i fjor. Noen som har noe tips om noen som kanskje er bedre men støver lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du burde nok klare å få til lavere forsikring, eg er 26 og begynte å ha alt på meg når eg va 20år, har hat 70% over flere år nå på både bilene og sykkel når eg hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige har 23 som "grense", jeg er 24. Så hadde de noe sånn under 30år rabatt, så er jeg medlem i YS i tillegg. Pappa har altid hatt Gjensidige, så han fiksa 50% bonus til meg nå. Så blei vinn vinn det.

Skal bli godt å endelig kunne forsikkre ting på meg selv uten å bli rana!

Du har vel vanlig E30 du, så bilen din er vel en 100kg lettere også :)

Meld deg inn i BMWCCN(du er kansje medlem allerede) og ringe Unison forsikring. De har avtale med BMWCCN. Jeg fikk en bra pris der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...