Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en pen farge, men nå når jeg mest sannsylig skal lakke bilen på ny for å få den 100% så kommer jeg til å kjøre et par nyanser mørkere. Synst den blir litt lys i sola. Den er veldig pen inne i garasjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en pen farge, men nå når jeg mest sannsylig skal lakke bilen på ny for å få den 100% så kommer jeg til å kjøre et par nyanser mørkere. Synst den blir litt lys i sola. Den er veldig pen inne i garasjen da :)

for en bil :applause::applause::applause:

kunne tenke meg å se vognkorte på denne;) bilder av d kansje:+? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått det enda. Må vente til jeg får det nye jeg skal få i forbindelse med at jeg henta ut skilta, SÅ må jeg sende inn del 2 der med omregistrering fra pappa og meg over på meg, og etter et så får jeg det nye vognkortet.

Har bare et middlertidig nå med slagvolum 3202ccm og 236kw ;) Flott det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått det enda. Må vente til jeg får det nye jeg skal få i forbindelse med at jeg henta ut skilta, SÅ må jeg sende inn del 2 der med omregistrering fra pappa og meg over på meg, og etter et så får jeg det nye vognkortet.

Har bare et middlertidig nå med slagvolum 3202ccm og 236kw ;) Flott det!

ja det er helt rått... helt 100% rå demme m3"n din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått det enda. Må vente til jeg får det nye jeg skal få i forbindelse med at jeg henta ut skilta, SÅ må jeg sende inn del 2 der med omregistrering fra pappa og meg over på meg, og etter et så får jeg det nye vognkortet.

Har bare et middlertidig nå med slagvolum 3202ccm og 236kw ;) Flott det!

ja det er helt rått... helt 100% rå demme m3"n din:)

definitift en av de råeste på forumet denne :applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larsen (el noen som veit), hva er forskjell på e30 bærearmer foran og e36 m3 3,2 ??

Er det lengre avstand mellom indre og ytre bærekule slik at man får bl.a. mer camber?

Eller er de slik at man får mer caster, dvs ytre kula står lengre fram mot front ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener yttre kula står mer mot fronten slik at du får mer caster. Altså hjulet lenger fram i hjulbuen.

Det er riktig ja. Ikke lett å se forskjell før du legger dem vedsiden av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ! Dette er det første "skikkelig" godt skrevne merknadsfeltet jeg har sett fra BT. Normalt er det et eneste surr/uforståelig hva de skriver, men her var det skikkelig ryddig og bra! Ingen tvil ved kontroll i ettertid da, du har ditt på det rene veldig tydelig.

Synd de ikke tillater ulik dekkdim på E30 M3, for det er jo gjerne det første de plukker på i en kontroll.

Rått vognkort, det er nesten for godt til å tro at BT har tatt til vett :-D Forhåpentligvis er det ikke svært midlertidig. Prøver med E30 turbo søknad under samme papirer, er spent på om de drar syklus setningen da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørst vel hvem du treffer på, men det skal vere likt for alle. Jeg satt jo å såg på når han skreiv, så det var jeg som sa han måtte skrive S50B32 også :) hehe!

Det som de ofte sliter med er at det som er relevant skal ikke gå over to linjer. Var ikke bare til å skrive nedover visstnok, måtte vere oppdelt. At du ikke fikk motor og senk på samme linja osv. Men blei ryddig og greit.

Jeg har 8.5 og 9.5x17" med 215/40 og 245/35 i vognkortet fra før av :) Synd jeg har 18" nå! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E30M3(orignal) er også godkjent med 8x17 og 9x17 felger. Jeg kjører også på 18" nå, men med samme bredde.

Hos meg står det at den er godkjent senket med avstand ifra senter av felg til underkant av hjulbue med 35cm tror jeg det var. Står ingeting om fjører eller dempere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jo du ikke noe å gå på, men jeg har senka mer enn den er godkjent for nå alikevel. Har 70mm avstand fra mutter til nedre gjenge forran og 0mm bak :)

Noe å gå på? Kan senke mye mere, men det var det den ble godkjent med. Min er også senket noen cm mere enn den er godkjent med, men hvis det blir noe problem så er det bare skru den opp igjen.

Foran kan jeg senke mye mere, men senker jeg noe mere så er jeg redd for at dekket vil subbe i toppen av innerskjermen foran i svinger på banen. Bak kan jeg sikkert senke 10cm til hvertfall på gjengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakker du innerskjerm i stål og ikke plast? Min er oppi lokari skjermen av og til ser jeg, men det gjør ingen ting. Er jo bare plast... Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe SE innerskjermer viss det går an å bruke dem sammen med orginal skjermer. Så får jeg handle SE skjermer når bilen skal lakkeres. Synd den er ganske lav som den er og tar litt nedi noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...