Øyvind L. Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Ja, er ikke det noe lurt?Har tenkt litt på det ser du..... Nei ikke bra.. De svetter etter en stund.. Du må ha slange som tåler bremseveske. Bensinslanger tåler ikke bremseveske. BMW selger slange du trenger. Jeg kjøpte der.
rakett Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 hva kostet de albuene ? Sånne skulle jeg hatt også! Regner med de gummipluggene er samme dimensjon som eksempelvis e34 m5 kraftforsterker som jeg har ? sånn at albuene passer nedi høla
SSM Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Er det slike som er like clutch slangen kanskje? Albuene kostet noen få kroner... Skal vere samme dimensjon på din hovedcylinder også ja.
SSM Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Er uttak til clutch på 2002 beholderen.. Bestillte to stk E30 clutch slanger på GS i dag, så skal erstatte de bensin slangene jeg har brukt
helgeb Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 har du laga egen til clutchen da ? ellers har e34 540 egen clutch beholder, kjøpte det i tillegg jeg, trodde ikke 2002 hadde hydr. clutch,
joachim sørlie Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 ble fin med blankenyrer ble litt mere bmw igjen!
M3 Yngve Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Skal du på Våler å sanke noen pokaler i helgen da ?
SSM Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Nesj, gidder ikke det Våler greiene. Var dritt å vere publikum der. Men er banekjøring med bmwccn her på lørdag
SSM Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Skulle montere kjøleslanger til bremsene i går, 3", men det må bare legges på hylla. Den vinger så mye mer med Z3 tannstanga at det ikke er plass til noe slange der! hehe Så jeg holder på å lage noe til luft filteret i stedenfor, kommer bilder
SSM Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Fått gjort litt med bilen i dag og i går, så nå er den klar til banekjøring i morgen Sport Evo grill Skulle legge opp slange til bremsene, men det var ikke plass ved full sving. Så den blei lakt opp til luft filteret i stadenfor. Det trenger kald luft! Skjærte utav blokkeringene her så jeg får enda mer luft inn til filteret Fikk også skikkelig slange til bremsevæsken i dag, så de måtte også monteres! Oversikts bilde
e30 tic Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 mulig eg ikkje følger med men ka er forskjell på den grillen og org m3
jorg1s1 Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Luftehull mellom "rillene" tror jeg? Aldri sett det før selv, men skal gjøre det samme med min grill
///Mr.X Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Luftehull mellom "rillene" tror jeg? Aldri sett det før selv, men skal gjøre det samme med min grill Tror ikke det, med tanke på han skrev: Skjærte utav blokkeringene her så jeg får enda mer luft inn til filteret
SSM Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Det er mindre blokkeringer i den. Den på høyre siden er åpen helt opp, slik som nyrene er. Og på venstre er det ikke en tynn list som går nedover vertikalt der som M3 emblemet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå