Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle montere bensintrykk måler nå..tok av belgen på innsuget og fant en dam med motor olje inni innsuget :shock:

Ser ut som det kommer opp fra den lille slangen som går ned til bunnpanna, tror muligens jeg har hatt en tanke for mye olje på den! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing Designs, sveisa og satt sammen av en kompiss ;) Biltema rør, Simons rustfrie potter. Ligger bilder tidligere i tråden her. Sånn ca rundt mai/juni 2010. Kattepusene er selfølgelig long gone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok av mellomakslingen i dag, den skal til balansering og overhaling/sjekk. Fått noe vibrasjoner i den, og jeg fant slark i krysset i midten. Tok også av diff foringen i samme slengen og kan konkludere med at Powerflex er søppel der i hvert fall. Så skal lage en ny en i nylon eller pom. Fant også ut at jeg må ha nye dekk forran i tillegg til bak, så kommer til å ryke noen tusen her nå :(

IMAG0542.jpg

IMAG0543.jpg

IMAG0544.jpg

IMAG0545.jpg

IMAG0546.jpg

IMAG0547.jpg

IMAG0548.jpg

IMAG0549.jpg

IMAG0550.jpg

IMAG0551.jpg

IMAG0552.jpg

Traff godt der Mr.X :mrgreen::applause::applause::applause:

IMAG0553.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjøpte jeg akuratt en fra en her på forumet, som kommer fra PPF. Men kan jo selfølgelig lage en i nylon, pom eller alu etter spesifikasjonene på den. Bilen min blir stående et par uker nå i forbindelse med klargjøring til ferie, så da har jeg tid til å få det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerflex foringen min er prikk lik, er noe skikkelig dritt den.. Får vibrasjon i mellomakslingen jeg og av og til når jeg kjører i lav hastighet og lavt turtall. Mistenker at det er den foringen som er synderen for alt anna er på stell.. Hadde ventet med å sendt mellomakslingen på sjekk hadde jeg vært deg, holder en knapp på diff foringen jeg..

Hiver meg på bestilling jeg også om du har tenkt og lage noen i nylon/hard plast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...