evovrs Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 ser den, Øl er viktig Personlig hadde jeg drikki vann, og kjøpt coiler Men lykke til, du finner nok ut av dette neste helg:D
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Skulle montere bensintrykk måler nå..tok av belgen på innsuget og fant en dam med motor olje inni innsuget Ser ut som det kommer opp fra den lille slangen som går ned til bunnpanna, tror muligens jeg har hatt en tanke for mye olje på den!
Nupen1 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Riiiimelig sikker på at bensintrykket skal vere 5 bar uten vacuum på S50B32. 5 bar på denne ja,!! Mindre på 325 å enda mindre på 320
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Den får i hvert fall bensin Med vacuum: Uten vacuum: Under kjøring med vacuum: PS: Bortimot verdens mest ubrukelige film :lol:
matss Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hvordan eksos kjører du med? Jeg har kun supersprint cat-back, men kunne tenkt meg mer.. virker som det er mer lyd i din:)
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Larsen-Racing Designs, sveisa og satt sammen av en kompiss Biltema rør, Simons rustfrie potter. Ligger bilder tidligere i tråden her. Sånn ca rundt mai/juni 2010. Kattepusene er selfølgelig long gone!
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Kjøp deg komplett Supersprint Race, og få denne lyden:
///Mr.X Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Beklager feil info Larsen, gitt ut fra teknisk-data
SSM Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Beklager feil info Larsen, gitt ut fra teknisk-data
SSM Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Tok av mellomakslingen i dag, den skal til balansering og overhaling/sjekk. Fått noe vibrasjoner i den, og jeg fant slark i krysset i midten. Tok også av diff foringen i samme slengen og kan konkludere med at Powerflex er søppel der i hvert fall. Så skal lage en ny en i nylon eller pom. Fant også ut at jeg må ha nye dekk forran i tillegg til bak, så kommer til å ryke noen tusen her nå Traff godt der Mr.X
jorg1s1 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Akkurat slik ser Powerflex-foringen min ut også... Kunne du tenke deg å lage en diff-foring til meg også, mot betaling selvfølgelig?
SSM Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Nå kjøpte jeg akuratt en fra en her på forumet, som kommer fra PPF. Men kan jo selfølgelig lage en i nylon, pom eller alu etter spesifikasjonene på den. Bilen min blir stående et par uker nå i forbindelse med klargjøring til ferie, så da har jeg tid til å få det gjort.
Thunegutt Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Den så ikke god ut nei. Hvilke foring har du kjøpt?
Rayman Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Powerflex foringen min er prikk lik, er noe skikkelig dritt den.. Får vibrasjon i mellomakslingen jeg og av og til når jeg kjører i lav hastighet og lavt turtall. Mistenker at det er den foringen som er synderen for alt anna er på stell.. Hadde ventet med å sendt mellomakslingen på sjekk hadde jeg vært deg, holder en knapp på diff foringen jeg.. Hiver meg på bestilling jeg også om du har tenkt og lage noen i nylon/hard plast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå