Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Helt sant det :) Skal få svar fra Dekk1 i dag på Nankang, håper de legger seg et sted mellom Minerva og Maragoni (Maragoni er dyrere enn Nankang)

Fikk coilene i går, det var jo selfølgelig bare den overste delen som var med på det delenummeret. Må jo kjøpe "hetta" utenom! :x Visste man fikk kjøpt nye hetter utenom, men trodde nå de var med når man kjøpte helt ny coil! Arg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant det :) Skal få svar fra Dekk1 i dag på Nankang, håper de legger seg et sted mellom Minerva og Maragoni (Maragoni er dyrere enn Nankang)

Fikk coilene i går, det var jo selfølgelig bare den overste delen som var med på det delenummeret. Må jo kjøpe "hetta" utenom! :x Visste man fikk kjøpt nye hetter utenom, men trodde nå de var med når man kjøpte helt ny coil! Arg!

typisk :o

hva fikk du coilene for da? kjøp dunloop sp sportmax;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg betalte for de coilene kan vere det samme :) hehe! Men kjøpte bare to da, så jeg skal feilsøke med. Men han bestillte inn 6stk så jeg kjøper de 4 resterende om det er coilene som er dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre Federal 595 på alle mine biler men må skifte på 530'en no pga load index...

Eg synes dei funker bra på både vei og bane. Hadde Nankang ns2 på 325 turboen før eg skifta og det virka som om Federal dekka siter bedre på bane i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer:

Dunlop SP SportMaxx: Drittdekk!! (null grep på våt asfalt, støyer og sporer)

Michelin Pilot sport: Bra dekk som nytt. Etter noe bruk og slitasje - svært glatt på våt asfalt.

Yokohama Advan Sport: Anbefales!

Yokohama C-Drive: Greit dekk. Slites fort. Bra grep! Sporer en del.

Kumho KU-31: Anbefales! (Bra og sportslig dekk til en fornuftig pris!)

Sonar SX1: Bra dekk i forhold til prisen man betaler. Billig! Overraskende bra veigrep! Støyer mye.

Nankang: Billig. Veldig retningstabilt. Sporer lite. VELDIG glatt på våt asfalt!

Kjøp Kumho KU31 på www.dekkonline.com !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg betalte for de coilene kan vere det samme :) hehe! Men kjøpte bare to da, så jeg skal feilsøke med. Men han bestillte inn 6stk så jeg kjøper de 4 resterende om det er coilene som er dårlige.

Bytt alle uansett, så er du kvitt problemet resten av tida du har bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil ha riper i felgene dine, så får du bare ta å sette av en ukes tid til dekkskift. Splitt felgene, ta av de gamle dekka, sett på de nye og skru sammen :P Null stress joggedress!

hehe genialt :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil ha riper i felgene dine, så får du bare ta å sette av en ukes tid til dekkskift. Splitt felgene, ta av de gamle dekka, sett på de nye og skru sammen :P Null stress joggedress!

Eller bare få en som kan å montere lavprofilsdekk med strekk på dyre felger? Bare å bruke rette teknikken når man tar av og på dekket, så går det som en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...