///Mr.X Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 HEhe stoler nå mer på en maskin, en ein omlegger som kanskje har en dårlig dag Som polakkene på Dekk1?
DreRacing@ Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 helautomatisk dekk omlegger? film? felgen må da værtfall settes fast manuelt eller
SSM Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Det var dekk maskinen sin det!! Det blir nok Maragoni Mythos bak, tok en god titt på fram dekkene og konstanterte med at jeg bare får dem snudd på felgen og eventuelt ser litt etter dekk i Tyskland. De er jo omtrent ikke slitt på midten, er kun på kanten og du ser fortsatt konturene av mønsteret. Få kaste på camber/caster platene og ta en ny 4 hjuls kontroll på den. Hvor mye negativ camber er det morro å kjøre med forran? Satte den på 1.5 grad sisst, men det var litt lite tror jeg.
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 siden dekka er slitt på sidene og ikke i midten.. da kjører du på for lite trkk...
winchester Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Ikke når man kjører med endel negativ camber..
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 åja.. jeg leste litt feil her tror jeg trodde de var slitt både på utsiden og innsiden jeg.. men om det bare er inne så er det jo greit. hehe
winchester Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, jeg tror hvertfall han mente innsiden siden han skrev "kanten" og ikke "kantene"
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Har nok kjørt med for mye camber og feil spissing, eller så har jeg bremsa for mye
Kristian Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 2.5 bar er da alt for lite vel? 2.8-2.9 har jeg brukt siste årene.
winchester Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Jeg bruker 2.9 i framdekkene og 3.0 i bakdekkene på mine, med høvelig strekk.
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Har ikke peiling jeg, har bare fyllt 2.5 bar altid. Kan kanskje fleske til med litt mer trykk da, muligens det kommer seg med kant slitasjen litt også da. Har fått kjøpt inn ny diff olje, girkasse olje og fyllt Z3 diff foringen med silikon. Venter fortsatt på mellomakslingen! De fant ut at Hardy koblingen var skyld i ubalanse/vibrasjon, så de bestillte inn en ny slik....Akuratt som jeg ikke kunne gjort det selv! Men da monterer de Hardyen og sjekker akslingen en gang til og eventuelt balanserer om nødvendig.
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Tok et par bilder på lørdag som jeg fikk lyst å dele, kan vel si at det er M3 relevant på en måte da Ble du tørst nå? Tatt med HTC telefon da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå