Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

liten vits å ha justerbare bak da.. da di ikke har noe som helst hensikt på hjulvinkler.. :P

Feil. Hadde jeg ikke hatt eksentriske topplager bak så måtte jeg ha tatt av det dekselet som beskytter bensin-lufte slangene som er på høyre side bak for og få plass til fjørbeinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten vits å ha justerbare bak da.. da di ikke har noe som helst hensikt på hjulvinkler.. :P

Feil. Hadde jeg ikke hatt eksentriske topplager bak så måtte jeg ha tatt av det dekselet som beskytter bensin-lufte slangene som er på høyre side bak for og få plass til fjørbeinet.

Men har vel allikvel ingen innvirkning på hjulvinklene? Og E30 har vel heller ikke akkurat fjørbein (MacPherson) bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten vits å ha justerbare bak da.. da di ikke har noe som helst hensikt på hjulvinkler.. :P

Feil. Hadde jeg ikke hatt eksentriske topplager bak så måtte jeg ha tatt av det dekselet som beskytter bensin-lufte slangene som er på høyre side bak for og få plass til fjørbeinet.

Men har vel allikvel ingen innvirkning på hjulvinklene? Og E30 har vel heller ikke akkurat fjørbein (MacPherson) bak?

det jeg også skulle frem til.. er jo ikke fjørbein bak på en e30 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN GANG, skal jeg ha fjærben bak jeg også :) Har sett litt på div alternativ til å ha bak. Men først og fremst skal det sveises på camber/toe justering bak. Er så uendelig lei den camberen bak.

Topplagrene bak er designet slik at man kan skru utav demberen fra inni buen, slik at det skal gå raskere å få den ut. Gummiene som står rundt demperen kan plasseres to veier, en for race og en for street stod det i monterings anvisningen. Topplagrene bestilles med mål på fjær, demper og merke. Så desse passer kun på 2.5" fjærer med Koni dempere :)

groundcontrol03.jpg

Hadde svetting fra oljeslangene til kjøleren. Viste seg at jeg hadde fått 16mm kon/mutter og røret er 15mm. Så da ble det bytta og jeg fikk en litt mindre overdimensjonert slange, 1 lags. Så det ble mye bedre. Det skal selvsakt presses på hylser på koblingene i dag, det må hydraulikk sjappa gjøre. Tenkte jo jeg skulle vente med dette til senere, men kunne ikke kjøre med den lekkasjen. Skulle kjøpe større kjøler og A/N koblinger i år, er ikke fornøyd med oljekjølingen.

oljekjling02.jpg

oljekjling01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt, i år blir det Gatebil først. Så en uke med jobbing og så reiser vi ned til Danmark. Blir en kort uke i Danmark før vi pløyer oss nedover til Nürburgring, så tar jeg det derfa. Spørst hvor mye jeg får kjørt den dagen jeg skal vere der, får jeg bare 2 runder så må jeg bli en dag til :) Skal i hvert fall ha 10 runder :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...