Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, høres bra ut!:) du må huske å filme litt underveis da, litt autobahn kjøring og ringen såklart! Og ta mye bilder. Blir det kjøring på rudskogen også? Mulig jeg tar meg en tur også neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta mere bilder i år, og det skal filmes :) Tenkte egentlig jeg skulle kjøre i helga, men har slått det i fra meg. Tar heller å reiser bort på BMW dagene som skal vere og kjører da, få tak i noe burnehjul til den tid.

Du må gi en lyd om du tar turen ned neste helg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye camber bak på E30 er en ting, men den har også irriterende mye spissing bak(toe in) når man senker en del. Det merker man godt i høy hastiget. Stoooor fordel med mulighet for justering av camber og spissing bak ja. Jeg skal også ha det på min ettervært. Må bare komme litt ovenpå etter innflytting, oppussing i leilighet og bygging av garasje i år.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Øyvind, et slikt kit koster 950SEK fra Millway :) Er jo ikke noe hår reisende, men er en del arbeid for å få det på. Man kan jo også kjøpe DTM-kit til 3995SEK da.

Vet, ikke dyre geiene. Er en del arbeid og sette på så det blir ikke i år. Går jo helt fint og kjøre uten. Kjenner jeg meg selv rett så blir det vel et slikt DTM-kit.. hahaha,,,, huff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta mere bilder i år, og det skal filmes :) Tenkte egentlig jeg skulle kjøre i helga, men har slått det i fra meg. Tar heller å reiser bort på BMW dagene som skal vere og kjører da, få tak i noe burnehjul til den tid.

Du må gi en lyd om du tar turen ned neste helg da :)

Trodde du hadde vert på BMWCCN treff tidligere jeg, og visste at de ikke tillater burning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta mere bilder i år, og det skal filmes :) Tenkte egentlig jeg skulle kjøre i helga, men har slått det i fra meg. Tar heller å reiser bort på BMW dagene som skal vere og kjører da, få tak i noe burnehjul til den tid.

Du må gi en lyd om du tar turen ned neste helg da :)

Trodde du hadde vert på BMWCCN treff tidligere jeg, og visste at de ikke tillater burning.

De hadde jo drifte heat i fjor på våler vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spenne deg i leggen på Gatebil jeg Yngve :P

Sisst jeg var på BMWCCN treff, som du også var på Tommy, hadde vi drifte heat. Gangen før, i 09 når jeg hadde Slapp14 motor, var det også drifte heat på Våler. Drifte heat eller ikke, så kommer rompa på denne bilen, og da holder jeg sladden...slipper ikke gassen.

Det funka ikke med nye coiler, i hvert fall ikke to. Skal ta en ny VANOS test på den i helga og studere tallene mer nøye, samt ta bilde av verdiene. Dobbel sjekka at jeg hadde satt lambda rett også, og fant ut at det heller ikke går an å koble de feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å flytte de over på alle sylindrene da? Datasprut er jo = fjusk. Aldri hørt en med datasprut som går renere og finere en original sprut. Litt effekt får en jo, men ikke allverden

Bytta de nye først ut med 1 og 2, så 3 og 4, så 5 og 6. Prøvde ikke flere kombinasjoner. Selvsakt så kan jo alle coilene vere fucket. Lot de to nye stå på 5 og 6, så handler jeg resten også. Like greit :) Se om jeg får noe god pris på de nede i Germany.

Fikk satt på oljeslangene i dag og montert eksos. Ingen lekkasje fra slanger og eksosen er helt tett for første gang etter ombyggingen. Satte også på noen klistermerker som jeg fikk lagd av en kompiss.

IMAG0595.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å flytte de over på alle sylindrene da? Datasprut er jo = fjusk. Aldri hørt en med datasprut som går renere og finere en original sprut. Litt effekt får en jo, men ikke allverden

Går jo klekke rent min :)

70hk økning fikk jeg også, kan ikke si at det er litt?

Ganske mye når det kun er 286hk org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å flytte de over på alle sylindrene da? Datasprut er jo = fjusk. Aldri hørt en med datasprut som går renere og finere en original sprut. Litt effekt får en jo, men ikke allverden

Går jo klekke rent min :)

70hk økning fikk jeg også, kan ikke si at det er litt?

Ganske mye når det kun er 286hk org.

70hk på hvordan motor da ? S50B30 ? Hvem bremsa den da ? De papirene skal jeg gjerne se. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...