Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ja!! Synes det er veldig lite bilder ifra denne turen til ringen!!

Ble ikke så mye bilder denne gangen, men skal legge ut litt :)

Er du så søt?

Sier meg enig med Pedi her! :P

Vart forbikjørt av ein mercedes da :P

Ble vel forbikjørt av det meste når hun kjørte nedkjølings runden! Men, nå har hun nå kjørt nordsløyfa i hvert fall, og det er ikke sisste gang er jeg redd :P

Her kommer litt bilder da;

På kaien tiiiiiidlig i Kristiansand, var der vel rundt 03.00

IMG_3879.jpg

Tok Color Line denne gangen, skal ALDRIG mer ta Fjord Line. Jeg fraråder alle å ta den båten viss du i det hele tatt bryr deg litt om bilen.

IMG_3880.jpg

Bra vær på overfarten, i mens låg jeg å sov på gulvet :P

IMG_3887.jpg

Vi måtte innom Legoland, har en røys med bilder derfa, men det er jo lite interessant egentlig. Men her er Bergen da i det minste!

IMG_3972.jpg

IMG_3973.jpg

Var i en dyrepark, så da ble det parkering på et jorde.

IMG_4035.jpg

Fikk bra med varme i grillen på hytta i Danmark, problemet er at dette er 4t etter at vi grilla! hehe!

IMG_4112.jpg

Så etter en drøy uke i Ebeltoft satte vi kursen mot Köln!

IMG_4114.jpg

They got it, I fuel it!

IMG_4121.jpg

Motiverende å svinge av på Autobahn når du får denne meldingen....

IMG_4120.jpg

Framme i Köln, kom meg akuratt ned i parkerings huset under hotellet. Tok nedi både under og med fronten, men ikke så mye. Måtte dog rygge opp veien man kjørte ned for å komme meg opp!

IMG_4123.jpg

De hadde jaggu øl og der...rart!

IMAG0621.jpg

Og i Köln hadde de den største kirka jeg noen gang har sett... Kom ikke langt nok i fra så jeg fikk tatt bilde av hele greia i ett bilde!

IMAG0622.jpg

IMAG0624.jpg

IMAG0625.jpg

Vi tok oss en tur på Hard Rock Cafe Cologne. Første gang på Hard Rock, så gikk noen kroner her i mat og drikke!

IMAG0628.jpg

IMAG0638.jpg

Vi bodde i Köln to netter, for så å kjøre til Adenau til Hotel Blaue Ecke. Der var vi framme tidlig så vi tok oss en tur opp på Ring Werk for å se om det var noe nytt der samt for å kjøpe litt Nürburgring stasj. Jeg kjøpte meg Sparco hjelm på Gatebil....godt var det siden de hadde noen jævli kule Uvex Nürburgring hjelmer der...som dama kjøpte...Jaja! så kjøpte jeg meg et klistermerke til hjelmen min da som trøst! hehe

DSC02404.jpg

DSC02387.jpg

DSC02388.jpg

DSC02390.jpg

Koselig hotell, for all del, men neste gang blir der Lindner Motorsport Hotel. Makan til dårlige senger og tømming av boss hele natten skal du lete lenge etter. Noe serlig billig var det heller ikke etter standarden.

På Ring Werk var det ikke mye nytt...

DSC02378.jpg

DSC02381.jpg

DSC02382.jpg

DSC02384.jpg

DSC02386.jpg

Før det skulle kjøres måtte det tørkes bort noe fluer og støv fra rutene

DSC02393.jpg

DSC02392.jpg

Det var ikke mindre enn to stk M3 GTS den dagen. Skam rå bil, men den vingen passer ikke.

IMAG0644.jpg

IMAG0645.jpg

IMAG0646.jpg

Så tok vi oss en pizza på Pinocchio, "sov" og kjørte hjem! Vi overnatta i Horsens i Danmark på veien hjem.

IMG_4127.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

03.00 i krsand!! Ai ai også var det flere biler der.. :)

Jeg kjører også med ColorLine i år. FjordLine var ikke bra så betaler heller noen kr ekstra for bedre båt..

Håper bare ikke det blir regn når jeg skal ned. Foreløpig ser det ut til at det blir noe regn på lørdag og søndagen. :(

Ikke flere bilder ifra Ringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

03.00 i krsand!! Ai ai også var det flere biler der.. :)

Jeg kjører også med ColorLine i år. FjordLine var ikke bra så betaler heller noen kr ekstra for bedre båt..

Håper bare ikke det blir regn når jeg skal ned. Foreløpig ser det ut til at det blir noe regn på lørdag og søndagen. :(

Ikke flere bilder ifra Ringen?

Nope, var fullt på kamera så ble ikke mere bilder desverre!

ColorLine er en mye bedre båt, uten tvil! Kjørte tidlig hjemme fra for å ha GOD tid til Kr.Sand, så skulle jeg såve i bilen på kaien der. Det var jo rimelig dødfødt. Var lys våken jeg da, så det var noen veldig lange timer der. Når jeg kom så var fila helt til venstre full og jeg stod vel ca midt på der. Bildet er tatt ca rundt 5 halv 6 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...