Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Står jo i teksten at han ikke skal ha de ;) Dessuten nekter jeg å han bytter ut de Mitoene med så smale 16" RSer..

Ser ut som du er den eneste som har lest og forstått :)

bare synd at du må ha spacer da.. for 5x112 passer dårlig på bmw :P men tror nok bilen blir ENDEL finere med di enn den "driten" du har nå. :mrgreen:

Jada, vi har forstått at du hater både E30 og min bil nå. Jeg gidder ikke slenge drit tilbake for da havner jeg jo like lavt som deg.

"både e30 og din bil" ? har ikek du en helt normal e30 også? :lol:

slenger ikke drit, men syns den ville blitt finere med bbs rs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere å bruke tid på å glassblåse senter?? hadde jeg aldri gjort!! :)

Det skal vere perfekt, brukte ikke "mer" enn 30min pr senter faktisk. Den blåseren jeg har tilgang til er helst til fin blåsing, så den er ikke så hissig på å fjerne lakk eller heftig rust. Så den er veldig snill mot aluminium. Det blir ikke noe sår eller dype porer av den.

Er Duxola fjerner jeg også har brukt, prøvde mer på senter dekslene i går. Men ble så lei etter hvert at jeg gav opp. Lakkereren har også en sandblåser, så kan hende den klarer å ta det med litt grovere sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt et lenger møte med meg selv, og jeg tror jeg har komt fram til at jeg ikke lakkerer den.

Er bedre å oppgradere bakstillingen å ta litt utvidet service på motoren. Det er jo lite vits å få på ny lakk på bilen og så ryker det en stikkaksling, diff eller at den spinner et lager på veiven :)

Jeg har jo også blitt alt for glad i å bruke bilen litt slik som den bør bli brukt, og da er det greit å vite at man har skikkelig utstyr i driv linjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjører lite med den så blir man ikke lei den. I år er min kjørt ca 4000km. Det er nok. :)

Pfff, den er jo så morsom å kjøre at :) Bare lyd isolere min litt jeg og få bort vibrasjonene fra mellomakslingen så tror jeg det blir bra!

Vurderer aluminium til traversen bak og diffen, men beholde poly til bærearmene.

Hva med stoler da? Har sett på Recaro Pole Position som jeg har nevnt tidligere, stoff seter blir det jo uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjører så lite med bilen, og du sliter med støy i bilen,

hva skal du da med hardere foringer...

tror du at du kommer fortere rundt svingen med Alu??

De org er mer enn bra nok,

om du så må bytte de annet hvert år, ja så er vel det verdt det i forhold til å slippe støyen,,,

Skjønner meg ikke på alle dere som skal ha så sykt harde foringer, også er det ikke en av dere som kjører på tid, kun bredt... men,men,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De org er mer enn bra nok,

om du så må bytte de annet hvert år, ja så er vel det verdt det i forhold til å slippe støyen,,,

Skjønner meg ikke på alle dere som skal ha så sykt harde foringer, også er det ikke en av dere som kjører på tid, kun bredt... men,men,,,

Prøvd å kjøre bredt med en bil med originale slappe foringer og originale stabstag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ikke breit! Jeg vil kjøre fort og da kan man ikke ligge breit så stive foringer er bra det. Originale foringer så beveger bakstillingen seg ganske så mye hvertfall.

Forstår heller ikke hvorfor du skal ha alu foringer bak og i diffen hvis du synes det er for mye støy i den allerede!! Begynner å lure på om at den bilen din snart vil stå på ei biltralle hver gang du skal til og fra treff. :)

Angående nye stoler også, kjøp noen som du VET er gode å sitte i leeeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...