Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

alle som kjører bredt er jo på jakt etter en stiv bil og ikke noe lefse greier, ALLE jeg har snakka med som har kjørt drifting først med orginal også bytta til stivere har sagt at det som himmel og hav.. så tror stive foringer har en del og si ;)

Er helt enig, hvis bilen er feks en nissan 200 eller silvia, kun til bruk i drifting,

men nå klager jo denna gutten her på at bilen støyer for mye allerede,

Og de to-fire gangene han er å kjører på bane, vil nok ikke ha noe å si på de originale,

Kjører selv originale på bilen, og de har holdt i 5 år nå, riktignok må to børekule byttes nå...

Kjører på bane 4-5 ganger i løpetr a sommeren og ellers "vanlig" kjøring...

Men lykke til med alu på en veibil.... :roll::roll::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry litt ot her nå Larsen..

Men du mener at orginale er bedre enn foreksempel poeerflex og alu? Hvorfor kjører alle de som kjører hardt og mye med uorginal foringer da? Du er første som jeg har møtt som mener noe annet, men ja, kanskje det funka! Snakker du kun om banebil eller vei og banebil? :) jeg snakker om reine banebiler der støy ikke er en hindring..

Kanskje vi snakker litt imot hverandre nå, eller at jeg misforsto ;)

EDIT, ser nå at vi to er ganske så enige :) ville nok ikke kjørt med alu på veien hvis det er for mye støy nei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kjøre rundetider og jeg liker å sladde. Noe jeg ikke liker er at hele bakstillinga hopper når man har hjulspinn og det høres ut som bilen detter sundt.

Jeg skal aldrig har orginal foringer på denne bilen uansett, når jeg satte på de nylon foringene forran så ble bilen helt sykt mye bedre.

De Powerflex foringene som sitter i traversen er langt fra stive. Viss man setter jekken på diffen så ser man hvor mye det beveger seg.

Mesteparten av støyen inni min bil kommer fra eksosen og at det ikke er en eneste flekk asfalt matter i gulvet lenger. Den var mye bedre i fjor før jeg fjerna det som ligger over girkasse tunnellen og under baksetet, men det var nødvendig siden jeg måtte spare vekt der jeg kunne i forbindelse med godkjenningen av motor.

Har sett litt på dette Dynamat greiene de bruker i Overhaulin', det skal visst vere veldig bra både på lyd ut av bilen og inn i bilen. Siden jeg også skal lage til med pen stereo i bagasjen så er det jo like viktig å beholde lyden inni bilen.

Nå blir det faen meg gang på det her :D haha!

I min tråd er et lov å diskutere OT så lenge det er relevant til prosjektet :)

Edit: Jeg prøver jo å bygge bilen som en bil som skal fungere bra på banen og på veien, men jeg heller jo litt mer over på bane delen når jeg velger deler.

Alu eller ikke, time vill sjov så han sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry litt ot her nå Larsen..

Men du mener at orginale er bedre enn foreksempel poeerflex og alu? Hvorfor kjører alle de som kjører hardt og mye med uorginal foringer da? Du er første som jeg har møtt som mener noe annet, men ja, kanskje det funka! Snakker du kun om banebil eller vei og banebil? :) jeg snakker om reine banebiler der støy ikke er en hindring..

Kanskje vi snakker litt imot hverandre nå, eller at jeg misforsto ;)

EDIT, ser nå at vi to er ganske så enige :) ville nok ikke kjørt med alu på veien hvis det er for mye støy nei.. :)

Jeg mener faktisk at org, (ref til Mitsubishi) er mye bedre enn powerflex,,,

Kjørte driten av PF i løpet av en sommer på evoen, de org er fortsatt bra:)

PF blir slarkete mellom metall og gummien,,

vet om mange andre på forumet som mener det samme,

Enig at på en som kun brukes på bane er Alu det beste,,,

men det var jo ikke topic i denne saken :D

Det aller beste jeg har prøvd er Ralliart sine foringer.

Knall harde org foringer :)

For de som ikke vet det, er ralliart alle de foringene som blir forkastet på mistubishi fabrikken fordi de er for harde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...