Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

fet bil dette her altså :)

Jeg synes det er så utrolig at du klarer å holde den så strøken!

Hver eneste E30 jeg har eid, har jeg fiksa opp, også har den forfalt :P

Herja det i filler! Men bilen din er for fin til det !

Blir spennende å høre hva fuskingen er, må være en plage å ikke finne ut av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny banebrytende forskning fra garasjen i dag:

Fikk nye sensorer i dag, to stk bankesensorer som står på siden av blokkka og ny giver til veiven. Det er en bankesensor i rest som jeg venter på enda. Men jeg begynte nå i dag å tok av innsuget og slikt.

Når jeg tok av den sensoren som står lengst bak på motoren så er den sprekket åpen. Om dette har skjedd under demontering er usikkert.

Jeg tror jo også litt at kanskje alle coilene er dårlige, at jeg skulle kjøpt de 4 sisste nye også slik som det har blitt sakt. Kom aldrig så langt desverre....

Fant noen som lager noen oppgraderings coiler til mange BMW motorer, men de var jævla dyre så vi får se. http://www.plasmaprojects.com/

Den nye VANOS'en fra Dr.Vanos har passert tollen i dag og er på vei. Regner ikke med den kommer før helga, så få se om ikke jeg klarer å få montert den i løpet av neste uke. Skal bli godt å bli kvitt den rattlinga og diesel lyden fra den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger ikke å svare på det altså, har ikke nok peiling på det. Men jeg TROR at hvis motoren får beskjed om at den har tenningsbank så vil den jo DME gjøre noe for å hindre det....Kanskje noen andre kan svare på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken at jeg ikke kom på at du bodde i Bømlo! Ligger på Rubben noen dager nå med båten. Vært morsomt og sett bilen live :)

Bare å komme :P hehe!

ka blir det nye viss du selger e30en då?

Off, ja si det. Den blir erstattet med noe morro, selger ikke uten at jeg er 100% sikker på at jeg har

funnet noe annet jeg har lyst på. Det er jo Porsche som frister mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...