Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Var å henta meg noen BBS RC0090 (Style5) i går som jeg tenkte å freshe opp og kjøpe slicks til :)

Hvordan de skal se ut blir jo det store spørsmålet...Vi får se, vet at fargen på bilen kler gull veldig godt!

tror de felgene i gull eller en mørk grå farge med gull skruer hadde set meget bra ut på din bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å henta meg noen BBS RC0090 (Style5) i går som jeg tenkte å freshe opp og kjøpe slicks til :)

Hvordan de skal se ut blir jo det store spørsmålet...Vi får se, vet at fargen på bilen kler gull veldig godt!

tror de felgene i gull eller en mørk grå farge med gull skruer hadde set meget bra ut på din bil :D

Da tenker vi likt! Har tenkt på Nogarosilver senter og gull skruer, eller gull senter med blanke skruer. Synst også de er skam tøffe når de er hel sorte med gull skruer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å henta meg noen BBS RC0090 (Style5) i går som jeg tenkte å freshe opp og kjøpe slicks til :)

Hvordan de skal se ut blir jo det store spørsmålet...Vi får se, vet at fargen på bilen kler gull veldig godt!

tror de felgene i gull eller en mørk grå farge med gull skruer hadde set meget bra ut på din bil :D

Da tenker vi likt! Har tenkt på Nogarosilver senter og gull skruer, eller gull senter med blanke skruer. Synst også de er skam tøffe når de er hel sorte med gull skruer :)

har bra felg smak du, hade du ikke bodd så langt unna kunne du lånt mine bbs rs med gull senter før og se hur de ser ut på bilen. ska selv pusse opp ett sett med rs 16" og lurer på om de blir helsvarte med gull skruer alt nogaro med gull skruer og polert kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang eksos kommer det jo litt ann på hva du er på jakt etter. lyd osv.. Personelig syns jeg det du har er spot on.

Flott det, men er ferig med det eksos greiene....Det blir ikke noe endringer.

har bra felg smak du, hade du ikke bodd så langt unna kunne du lånt mine bbs rs med gull senter før og se hur de ser ut på bilen. ska selv pusse opp ett sett med rs 16" og lurer på om de blir helsvarte med gull skruer alt nogaro med gull skruer og polert kant.

Yepp! Jeg vet at bilen kler gull ser du, bare se på bildet her. En annen ting er at viss det blir fint med Nogaro, så kan jeg også lakke Mito felgene i den fargen. Det står jo ganske bra i stil med mørke baklykter, mørke ruter, mørke frontlykter og mørke blinkers (som sikkert skal byttes med oransj)

DSC00678.jpg

Fant også et gammelt bilde nå når jeg leita etter dette over her :)

paint_09-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka som bare pokker den, men den ble for trøtt for min del rett og slett. Bilen kom i sitt rette element med 3.2l, fungerer utrulig bra og er en drøm å kjøre i forhold. Så kan nå de S14 fantastene si hva dem vil :) Får ikke sekser lyd fra den uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka som bare pokker den, men den ble for trøtt for min del rett og slett. Bilen kom i sitt rette element med 3.2l, fungerer utrulig bra og er en drøm å kjøre i forhold. Så kan nå de S14 fantastene si hva dem vil :) Får ikke sekser lyd fra den uansett :lol:

Ja, det er godt at jeg i det minste fikk konvertert EN S14 entusiast/fantast... Husker godt når du kjempet med hud og hår om at S14 var good shit.

Bilen ER i sitt rette element med en seks-sylindret S-motor...

BTW... Jeg syns at den blåfargen din kler gullfarve på felgene enormt godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...